The Stig Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg gjorde en avtale med feil djevel. Se videoen Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Gleder meg ufattelig mye til dette! Husker fortsatt den dagen jeg kjøpte GTA 1 i butikken i Oslo (de ringte hjem for å sjekke om jeg fikk lov til å kjøpe spill med den aldersgrensen) etter å ha testet en demo som jeg fikk i ett blad når det var nytt.. (på den tiden måtte man nesten til Oslo for å få kjøpt ting) Og etter å ha spilt gjennom GTA IV og TLAD, så blir det gøy å se hvordan de vikler historien sammen her! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Irriterende at en må ha LIVE til absolutt alt for å få tak i de forskjellige tilleggene. GIEF in plateform takk. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Irriterende at en må ha LIVE til absolutt alt for å få tak i de forskjellige tilleggene. GIEF in plateform takk. Må nok ikke ha live gitt... TLAD og Ballad of Gay tony blir og tilgjengelig på plate Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Stemmer. Episodes from Liberty City er en samleplate med både Lost and Dammed og Ballad of Gay Tony, denne plata vil ikke kreve GTA IV for å spilles. Korrigert. Endret 2. september 2009 av The Stig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Åh...ja da så. Får vel bestille en kopi da. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vet ikke om det er så lurt med plate, egentlig. De gjør det jo lettere for piratene.. :-/ Men de får vel flere solgte spill, så det blir litt win-win. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kjedelig trailermusikk, men den passa vel til videoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Dette skal jeg ha. Er litt usikker ennå men dette ser lovende ut. Nest GTA burde bli i Berlin..Det passer bedre enn London på nytt igjen ettersom det ofte skytes mellom kriminelle og politi i Berlin også. Eller som en GTA 5.5 Berlin. Få inn politihunder, mørkere atmosfære og moro. Endret 2. september 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nest GTA burde bli i Berlin..Det passer bedre enn London på nytt igjen ettersom det ofte skytes mellom kriminelle og politi i Berlin også. Har Rockstar kommet med noen uttalelser om neste GTA? Spørs vel om ikke det er for få amerikanere som har et forhold til Berlin til at de velger den byen som setting...skjønt man har vel nok av klisjeer om tyskere til at de fint hadde klart å skape et scenario ut av det. Nå er jo parodiene og sarkasmen ovenfor det amerikanske samfunnet noe av det som har gjort GTA-serien så bra. Vil de klare dette i forhold til et europeisk scenario? Det krever jo både at utvikleren og forbrukerne har et forhold til den kulturen som blir parodiert (er det et ord forresten?). Noe sier meg at dette kan bli vanskelig. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Så langt er dette det eneste Rockstar har uttalt om GTA 5: "We're not going to announce it, we're not going to announce when we are going to announce it, and we are not going to announce a strategy about announcing it or about when we are going to announce it either, or about the announcement strategy surrounding the announcement of the strategy." Rykter spekulerer dog i at vi får se spillet allerede neste år på den eksisterende GTA-motoren. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hahaha, man er jo nødt til å like de folka. Beste uttalelsen jeg har hørt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vell da håper jeg at det blir en ny GTA med tre byer. Med New Orleans kanskje og en orkan her og en tornado der. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kjedelig trailermusikk, men den passa vel til videoen Syns den er helt ok jeg. Eric Prydz - Pjanoo.. Alt til sitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg