WarpX Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Kjører du med fult på Shadow Effect også da? Ja, alt på max 1680x1050. Men har en mistanke om at skjermkortet kjøles mer ned enn det som egentlig er nødvendig, for i ExperTool står fan control på dynamic. Vet at shadows ikke bidrar så mye visuelt sett, men... Endret 7. september 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 For en pc som fungerer greit til raiding vil jeg tro du klarer deg med ca 5000kr hvis du ikke er så alt for kresen på kabinett, kan lage et forslag til deg når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Henger meg på denne. Jeg trenger en ok pc til for det meste arenas. Jeg kommer til og ha en del viktige addons på den og jeg må kunne ha brukbar fps mot DKs spesielt, da snakker jeg rundt 40 kanskje.. Jeg må også ha god nok grafikk til å se hva folk kaster osv. Hvor mye vil en komplett pc med skjerm og tastatur koste omtrent? (Tastatur til rundt tusenlappen skulle vel holde.) Jaha, ser du ikke på castbaren du? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 jeg bruker skolePC'en, 4gb RAM, 2.8ghz prossessor og Nvidia Quadro skjermkort, 25 man raiding uten problemer : ) maskina koster riktignok 21k, men du får det mye billigere med like bra specs ;P Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Henger meg på denne. Jeg trenger en ok pc til for det meste arenas. Jeg kommer til og ha en del viktige addons på den og jeg må kunne ha brukbar fps mot DKs spesielt, da snakker jeg rundt 40 kanskje.. Jeg må også ha god nok grafikk til å se hva folk kaster osv. Hvor mye vil en komplett pc med skjerm og tastatur koste omtrent? (Tastatur til rundt tusenlappen skulle vel holde.) Jaha, ser du ikke på castbaren du? Castbaren, pfft. Er pro'ere enn som så Kan jeg regne med å få en god stasjonær til 9k uten skjerm? Har fått fetteren min til å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå