Gå til innhold

Hva må en betale for en PC kraftig nok til raiding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laptop kan bruke 4-6k men da får du ganske lite FPS i 25 man raids, også varer den ikke alt for lenge, jeg(som it ansvarlig) vil anbefale og kjøpe en stasjonær pc til og stå hjemme, for rundt 7-9k da får du en kjempe bra pc, kjøpte min for snart 2 år siden, funker ennå helt flott! brukte 7.5k for den :)

Lenke til kommentar

Lite fps, greit nok du får ikke 70-80, men jeg ligger på 40,45,50 i combat i 25man raids. Og holder ikke lenge? Ta vare på pcn din kanskje? Min gamle laptop kjøpte jeg for 4 år siden, og bortsett ifra at den begynner å bli litt utdatert, skulle man tro den var helt ny. Dvs, funker helt bra, er ikke treg til å være så gammel. Stasjonær er bedre, sier ikke det. Men ville bare poengtere at jeg ikke sliter med lite fps i raids eller noen gang. :)

Lenke til kommentar

ping har og en viss invirkning på fps indirekte ved at datan ikke kan beregne bilde på data den ikke vet hvor den skal plasere .

noen her som har lyst til ogsette opp et system i prisguiden som de merer kan dra min 60fps med alt på full guffe ( tenker da med di conclolle tweakene og ) med en god slump addoner ( har funnet disse senker fps'en mest ) når man er i dala/25 man raids på bosser som hodir the fps killer , oppøsning på min 1920X1200

Lenke til kommentar

Henger meg på denne.

Jeg trenger en ok pc til for det meste arenas. Jeg kommer til og ha en del viktige addons på den og jeg må kunne ha brukbar fps mot DKs spesielt, da snakker jeg rundt 40 kanskje.. Jeg må også ha god nok grafikk til å se hva folk kaster osv.

Hvor mye vil en komplett pc med skjerm og tastatur koste omtrent? (Tastatur til rundt tusenlappen skulle vel holde.)

Lenke til kommentar

min pc:

9800gx2

core 2 duo e8400 )husker ikke navnet = men 3ghz Overklokket til 4,1

2x 7200rpm hdd i raid 0

4gb ddr2 ram

24" skjer 1920x1200

klarer å kjøre de fleste spillene, men av et eller annet grunn for jeg ikke mere enn 25fps i wow XD, alle settings på fult, uten vsynk

har aldri klart å kjøre wow helt perfekt på noen av maskinene mine, kansje jeg ikke burde spille wow

Endret av brucelee.will
Lenke til kommentar

Wow er et merkelig spill, man kan kjøre crysis eller andre veldig GPU krevende spill på max og får god fps, men slite i wow..

Wow er såvidt jeg har skjønt veldig CPU krevende i forhold til andre spill, og glad i masse ram, så en rask 2 kjerners, rask ram og en ssd disk med wow på så tror jeg du kommer langt.

Lenke til kommentar
Wow er et merkelig spill, man kan kjøre crysis eller andre veldig GPU krevende spill på max og får god fps, men slite i wow..

Wow er såvidt jeg har skjønt veldig CPU krevende i forhold til andre spill, og glad i masse ram, så en rask 2 kjerners, rask ram og en ssd disk med wow på så tror jeg du kommer langt.

Har man skygger på max, så sliter ihvertfall skjermkortet mitt. Dvs. at vifta høres ut som en jævla støvsuger. Og jeg har et 9800 GTX.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
min pc:

9800gx2

core 2 duo e8400 )husker ikke navnet = men 3ghz Overklokket til 4,1

2x 7200rpm hdd i raid 0

4gb ddr2 ram

24" skjer 1920x1200

klarer å kjøre de fleste spillene, men av et eller annet grunn for jeg ikke mere enn 25fps i wow XD, alle settings på fult, uten vsynk

har aldri klart å kjøre wow helt perfekt på noen av maskinene mine, kansje jeg ikke burde spille wow

Kjører du med fult på Shadow Effect også da?

Tror jeg har litt dårlige data, men kjører helt fint på Ultra, UTEN shadows på.

Shadows er faktisk det som tar mest av alt på grafikken og er ikke så veldig viktig egentlig for å ha en god spillopplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...