jeeee Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er dette mulig? Det et jo ikke bilde (eller navn) på kortet, så de ser jo ikke hvem som eier det. Når man kommer på treningssenteret og leverer kortet i resepsjonen, så skanner de det på dataen og så får man det tilbake igjen, da ser jo ikke de i resepsjonen om det er den personen som leverer det som eier kortet? Og hvis det blir oppdaget at den som har kortet ikke er den rette eieren, hva skjer da? Og ja, jeg vet det er ulovlig, så ikke vits med noen kommentarer om det, er ikke det jeg spør om. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Høyst sannsynlig er det fullt mulig ja, men som du sier er det også ulovlig. Derfor er det helt sikkert noen konsekvenser dersom det blir oppdaget - tipper utestengelse av både deg og kameraten din som du lånte kortet av (og han kan ikke forvente å få tilbakebetalt noen overskytende mndsavgift). Er senteret en del av en kjede, blir dere nok begge også svartelistet hos denne. I verste fall blir du kanskje politianmeldt. Jeg tipper treningssenteret får opp info (navn, adresse, osv) om eier av kortet på en skjerm når de scanner det. Om de får opp bilde avhenger jo av om de har tatt dette da abonnementet ble tegnet. Men de har sin fulle rett til å be om legitimasjon i tillegg til kortet, og tipper de tar stikkprøver på denne måten i ny og ne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå