sola66 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg skal bytte strømforsyning på pc`en. Har kjøpt nytt, er det noe spesielt jeg bør tenke på eller er det bare å skru ut den gamle, få av kabler (noen av de satt forferdelig hardt!) og koble på de nye (og håpe at jeg finner riktig plass til alle kabler...)? *blond* Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Tja, bare du husker å sette på alle. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det høres kanskje ut som du burde sjekket dette før du kjøpte strømforsyningen. Så du sikrer nok effekt til komponentene dine, korrekte kabler/plugger til SATA, skjermkort osv... Lenke til kommentar
sola66 Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Det høres kanskje ut som du burde sjekket dette før du kjøpte strømforsyningen. Så du sikrer nok effekt til komponentene dine, korrekte kabler/plugger til SATA, skjermkort osv... Tok med "skallet" til den som satt der fra før i butikken og på den var det klistret en lapp med div. info, så da håper jeg de klarte å finne en som passer. Lenke til kommentar
sola66 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Da var den byttet og i orden. Lett som en plett. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvilken PSU byttet de den til, bare sånn for nyskjerrighetens skyld? Lenke til kommentar
sola66 Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Hvilken PSU byttet de den til, bare sånn for nyskjerrighetens skyld? Denne Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Denne Denne gir også 400W, men i motsetning til den uspesifiserte Clas Ohlson varianten som er kr 39 dyrere, er Corsair CX400W 80Plus sertifisert. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg gråter litt inni meg nå. Altfor mange servicer på PCer med strømforsyning ala den fra Clas O og lignende kvalitet. Som regel drar de med seg en komponent eller to i dragsuget når de ryker. Holdbarheten er som lotto, den kan vare i 5 år eller 5 uker. ei57 ga deg løsningen i posten over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå