Gjest Gutt 20 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg forstår hva dere sier, men nå har jeg valgt å gi henne en siste kjangse og jeg vet det er en risiko ved at hun spiller. men jeg har en følelse av at hun ikke gjør det, og som jeg også sier.. alt av eiendeler står på meg alene, og om det så skulle bli værre så har hun hatt sin sjanse.. og da er det ut døra.. Takker for all hjelp jeg har fått her til å forstå hvor tålmodig jeg har vært og å ta rette avgjørelse. Mvh Gutt 20 vil spessielt takke Enator og smurstafa som har kommet med veldig gode og fyldige besvarelser kudos til dere alle! Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Syntes selv dette gikk veldig fort. At hun plutslig forandrer seg over natta var litt merkverdig. Men uansett, lykke til videre Lenke til kommentar
enator Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 må si takk for nevningen, men i samme slengen må jeg si at jeg er litt skeptisk.. men jeg håper virkelig det er sant og at det bedrer seg:) lykke till Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bra du har innstilt deg selv på at dette er siste sjangsen hun får. Da er det bare å klare å holde det hvis det skulle skeie ut igjen.. Jeg veit hvor lite lett det er Så krysser vi alle fingrene for at hun mener alvor og har endret seg! Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 men i samme slengen må jeg si at jeg er litt skeptisk.. Du må huske at noen trenger et kraftig spark i ræva for å settes på plass! Jeg tror TS merker det hvis hun bare spiller med. Bare sånn btw, TS kan jo ringe til telefonoperatøren og få spesifisert samtaleoversikt hvis han lurer på om hun fortsatt ringer eksen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Synes heller at hun skal få full tillit nå, klarer hun det ikke er et rett ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå