AllFather Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du bør gi beskjed om at hvis hun ikke blir voksen å tar ansvar for livet sitt så er det bare for henne å flytte ut. Du kommer til å bli tatt med i det økonomiske dragsuget når hun går konkurs Lenke til kommentar
Gjest Gutt 20 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du bør gi beskjed om at hvis hun ikke blir voksen å tar ansvar for livet sitt så er det bare for henne å flytte ut. Du kommer til å bli tatt med i det økonomiske dragsuget når hun går konkurs i utgangspunktet så skal vel ikke jeg bli dratt med i det dragsuget? om jeg ikke føler for å betale for henne? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hun skylder politiet penger og da går jeg utifra at det er når med staten å gjøre. De gir seg ikke. De kan ta pant i eiendeler og hvis du ikke har dokumentasjon på at alt i leiligheten er ditt vil du slite hvis de kommer. Anbefaler at du river av plasteret å enten gjør det slutt på dagen eller tvinger.henne til å begynne å betale for seg . Har hun i6kr betalt enkelte på et år kommer hun aldri til å få nedbetaling plan Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Få henne ut! Jeg vet hvordan det er å være i et forhold som ikke virker helt (det var ikke ødleggende som ditt) Selv om det er lett å lure seg selv til å tro at det blir bedre, så blir det sjeldent det. Iallefall ikke når det har fått så god tid og mange muligheter på å bli bedre! Jeg sier ut med henne, gi henne en sjangse til kan fort føre til enda en, og enda en osv. Heller kast henne ut nå og ta henne tilbake hvis du ser at hun forbedrer seg. (tviler på at hu gjør det) Når hu blir kasta ut, så kommer hun til å forstå hvor godt hun hadde det hos deg og ganske mulig prøve å komme tilbake. Da er det viktig at du ikke gjør det før du evt ser en forbedring over lengre tid.. Jeg håper du klarer å få det ut, det er lett å feige ut i øyeblikket. Bare husk at det bare er du som taper på det. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 20 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Huff, kribler i magen nå... gruer meg no jævelig.. jeg hater disse situasjonene, selv om jeg vet at det er det beste for meg selv... bare 1 time igjen til jeg skal hjem, og gudene vet hva som møter meg i døra.. jeg har ikke tatt tlf når hun har ringt meg i dag, og hun har typisk nok ringt rundt 20 ganger nå... så tipper hun er rimelig amper.. Lenke til kommentar
enator Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 vil nok si at jeg holder med mange meninger her. men jeg kan se ditt syn på det også. det er ikke lett men det må til. om du begynner med: "kan du sitte her litt? vi MÅ prate" da kommer hun sikker til og bli forbanna, men desverre om du ikke gjør det kommer det til å gå mer utover deg enn henne.. du kan jo begrunne alle inlegg til henne med hva DU har gjort for henne, og hva du har fått tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 20 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 takk enator var nydelig sagt jo det var en god idèe, men spørs vel om jeg kommer så langt før det tar av for henne! :-/ huff nå gruer jeg meg så færlt, og selv om dere sier jeg ikke skal bry meg hvor det blir av henne, så bryr jeg meg selvfølgelig fordet.. det er bare noe man gjør regner jeg med... jeg har jo elsket jenta... og dum som jeg er gjør jeg jo det fremdeles, men jeg vet dette er det beste, fordi jeg får ikke tilbake den kjærligheten jeg gir ifra meg. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Du har sikkert en grunn for det, men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke tar telefonen. Edit: Og jeg er 100% enig med de andre som anbefaler deg å ta en "alvorsprat" med henne - og rett og slett gjøre det slutt. Endret 2. september 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Virker som hun ikke liker deg, men det du kan tilby igjennom inntekt og bosted. Kast henne ut. Hun kan skaffe seg et sted aa bo gjennom studentsamskipsnaden. Pr0ver hun aa slaa deg saa holder du henne fast og ber henne roe seg ned og prate som siviliserte mennesker. Endret 2. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
enator Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 forstår at du trossalt her elsket henne og trolig gjør det enda, men et forhold skal jo ikke trekke deg ned, det skal løfte deg opp., men hvem vet, det kan jo hende det finns hjernebark på jenta og hun innser hva som skjer og hvorfor.. (-tviler litt men men, JEG vet jo ikke) men uansett hvordan det går vil jo DU stå sterkere etter det. og 1000 ganger mer erfaren. håper virkelig det havner i din favør. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er det et godt eller dårlig tegn at TS ikke har sagt noe om hvordan det gikk enda ? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Eg er spent nå, did he doit? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Eneste førnuftige måten å komme seg ut av en slik vane/rutine om jeg kan kalle det det. Er å sette seg ned å prate om det. Og under hele praten forholde seg rolig uansett hvordan reagerer. Med en gang man begynner å rope til hverandre har man tapt. Tror jeg også ville ha tatt kontakt med familien, uansett hvilken grunn det er for at de ikke er på talefot. Lykke til=) Lenke til kommentar
Sala Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvis hun hadde elsket og brydd seg om deg like mye som du gjør med henne, hadde hun ikke oppført seg slik som hun gjør. Er du sikker på at du ser en fremtid sammen med henne? Jeg tenker bare allerede nå, med ubetalte regninger og ellers dårlig holdning til økonomi at fremtiden ikke ser så lys ut. Hvis dere noen gang skulle gifte dere, vil du sitte fast i denne dritten lenge, og ende opp med og miste alt du har bygget opp. Du virker som en kjempe oppegående type. Godt betalt jobb, aktiv og sosial, så det må vel være noe galt med henne hvis hun driver og ringer eksen hele tiden. Og sånn som de andre har kommentert her, kanskje det ikke betyr så mye at hun ringer han, men det at hun lyger om det og sier hver gang at hun ikke skal det mer. Men du skrev om at du hadde lest sms'ene hennes om eksen som gjerne ville hatt sex med henne om hun hadde vært der .... vel for min del tror jeg de fortsatt har følelser for hverandre. Du er ikke faren hennes! Er ikke du som skal forsørge henne, ikke din feil at hun har dårlig forhold til familien sin. Hun er voksen og må virkelig ta seg sammen. Hvis dere hadde vært et par der det hadde vært gjensidig respekt og kjærlighet og hun hadde oppført som en oppegående person, hadde jeg forstått hvorfor du gjør som du gjør. Hvis dere hadde en fremtid sammen og hun brukte tid nå til og studere, mens du jobber og betaler regninger hadde ikke dette vært et problem, for da ville dere fått igjen når hun var ferdig med utdannelsen. Men og la henne bo gratis, betale tlf abonnentet (som hun bruker til og ringe eksen med), mat, klær, kino, og muligens reiser ... jeg håper du snart får opp øynene dine ... Hun utnytter deg!!! Hvis ikke du gjør det slutt og kaster henne ut, kommer hun til og gjøre det slutt med deg til slutt. Etter og bodd og brukt deg litt til. Ikke bli overrasket den dagen hun gjør det slutt og drar. Det betyr bare at hun har holdt ut med deg lenge nok til hun har funnet et nytt sted og bo (og kanskje en ny type eller eksen og snylte på). Hvis hun hadde elsket deg ville jeg seriøst tro at hun ikke hadde oppfør seg slik som hun gjør. Lykke til, håper du har kommet til fornuft over hva du skal gjøre... Lenke til kommentar
Gjest Gutt 20 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei igjen folkens jeg konfronterte henne med det i går, og fortalte henne at enten så fikk hun endre seg å få en siste sjanse eller så var det ut. og hun lovet å endre seg, hun mente på at hun ikke hadde sett det komme og var utrolig lei seg for at hun hadde vært så slem. hun hadde vist aldri vært klar over at det egentlig skjedde på denne måten, for hun trodde alt var bra mellom oss, så jeg merket en veldig forskjell på henne bare i går, hun var ute å trente, gikk tur med hunden, løftet vekter, viste omsorg og kjærlighet osv. så det var et godt tegn hun går mer eller mindre i hele går også og litt på morgen i dag, fordi hun angret så veldig at hun hadde vært så slem, og må oppfører hun seg slik jeg vil at hun skal. så hun fikk seg nok en Reality Check og hvis det blir værre igjen, så var jo dette siste advarsel da har dere fått litt update si ifra om dere lurer på noe ^^ jeg har iallefall får tilbake den jenta jeg ønska. så får vi se om dette holder i lengden! Mvh Gutt 20 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ikke for å sprekke bobla! Men du må være litt forsiktig! Eneste hu kanskje fikk en reality check på er at hun ikke kan fortsette sånn hu har holdt på og fremdeles ha de gode levevilkårene sine. Dvs du ikke vil være tøffel lengre. Jeg håper selvsagt at dette ikke er greia, men pass på at det ikke er et skuespill hu har starta. - Lykke til videre mvh bIsk0p Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 En faktisk særdeles viktig ting som jeg nå lurer på for å skille om dette kun er en fasade eller om lidenskapen er tilbake er: Hadde dere sex igjen? Dere har jo gått uten såpass lenge, at hvis lidenskapen virkelig var tilbake burde dette være den mes åpenlyse situasjonen å ha make-up-sex på.. Uansett, Lykke til, og håper virkelig at hun mente det hun sa denne gangen. Selv om jeg har mine tvil med tanke på hva du har skrevet tidligere om hennes ord.. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 20 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei Smurstafa ja har faktisk sex igjen, og make-up-sex var vel trengt talt behov for, jeg synes det virker som om hun har fått gnisten tilbake og er som hun skal være. og om det så ikke skulle være det.. så er det jo faktisk ikke vanskelig å kaste hun ut, i og med at dette var hennes siste sjanse. hun har også søkt på en drøss med jobber så det ser ut som hun har tatt til seg alle ord mvh Gutt 20 Lenke til kommentar
enator Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 må helt ærlig si at jag er litt skeptisk. kudos til jenta om ho virkelig endrer seg, men som sagt litt skeptisk. uansett så er det jo bra for deg, og jeg håper hun tar det til seg å skjerper seg alvorlig. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) fordi hun angret så veldig at hun hadde vært så slem, og må oppfører hun seg slik jeg vil at hun skal. Pass opp veldig her. Ikke la deg lure, husk hun kan ikke oppføre seg pent bare fordi du vil det. Er hun slik av natur og kan kanskje spille etter dine strenger i en liten periode er det lite vits å fortsette. Ydillen er tilbake enn så lenge. Endret 3. september 2009 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå