faaeri Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Panasonic tar opp kampen med Olympus EP-1. Som eneste nettsted i Norge har vi lekt litt med det nye kameraet før lansering. Les mer Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Endelig flere av disse slik blir det bare posestift for forbruke ra sin del Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dette går riktig vei. Er utrolig spent på hva Canon/Nikon vil komme med. Minner litt om SSD og WD: http://www.hardware.no/artikler/wdc_gjor_helomvending/70368 Håper at Canon og Nikon blir ikke like seint til party som WD Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dette går riktig vei. Er utrolig spent på hva Canon/Nikon vil komme med. Minner litt om SSD og WD:http://www.hardware.no/artikler/wdc_gjor_helomvending/70368 Håper at Canon og Nikon blir ikke like seint til party som WD Jeg mistenker at Canikon kommer til å prøve seg et par runder med avanserte kompaktkameraer før de i det hele tatt skjønner at dette nye markedsegmentet er meget viktig. Tom Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Samsung kommer vel med noe lignende snart. Jeg synes det er minimumskrav at disse kameraene har følgende egenskaper: - stabilisator i huset - 720p video eller bedre - Kompakt størrelse Hittil er det bare Olympus EP1 som har det og det synes jeg er for dyrt. Selv om utvalget av objektiver begynner å komme seg så vil jeg gi disse kameraene mer tid på markedet før jeg kaster meg på bølgen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 EP-1 + 20/1.7 blir nok mitt valg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 EP-1 + 20/1.7 blir nok mitt valg. Det blir et vanskelig valg dette ... Tom Lenke til kommentar
ramses Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 noen som vet antatt pris på 20mm Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er det berre meg, eller ser det ut som det 20mm-objektivet kan settast utanpå 45mm-objektivet? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har lenge sittet på gjerdet og lurt på om jeg ikke skulle fått meg et nytt kompaktkamera (det gamle Canon S70 er defekt) - har vært mest interessert i Panasonic LX3. Men - det virker mer og mer fristende med et Micro Four Thirds-kamera.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ligna veldig på LX3, ja.. Ser spennende ut, får se når jeg bytter ut LX3en min med en sånn en! Lenke til kommentar
Fredrik Gløckner Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 noen som vet antatt pris på 20mm Jeg leste at 20mm-eren skulle koste $400, og 45mm $900. Man betaler nok en del ekstra for Leica-logoen på sistnevnte. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nå er erfaringen med Leica-optikk til Fourthirds at det ikke akkurat bare er en logo du betaler for. Alle Leica-objektiver til Fourthirds har så langt vært mer eller mindre feilfrie. Med unntak for prisen, selvfølgelig. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Usj, fortsatt for høy pris for min del, dessuten likte jeg ikke designet helt . Et EP-1 med en slik elektronisk søker hadde dog vært sweet. Får håpe Olympus får det på plass på neste m4/3 de lanserer. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hot. 20/1.7 + 45/2.8 + enten E-P1 eller dette høres ut som en formidabel kombinasjon. Og om 6-12 måneder kanskje til en rimelig pris også. Nå er erfaringen med Leica-optikk til Fourthirds at det ikke akkurat bare er en logo du betaler for. Alle Leica-objektiver til Fourthirds har så langt vært mer eller mindre feilfrie. Med unntak for prisen, selvfølgelig. Det er i alle fall min erfaring. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ugh dyrt. Foretrekker fortsatt E-P1. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Utviklingen går fremover, men ting tar tid. Om 3 år tipper jeg man får mFT-kameraer med video, stabilisator og kit-objektiv for 2000 kr. Jeg har lagt inn varsling og link til dette innlegget 4. september 2012, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Haraball Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Når er dette kameraet ventet å komme på markedet? Det finnes ikke i produktguiden.. Ikke er det lett å finne relaterte artikler ved søk heller. Endret 22. september 2009 av Haraball Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Siden pressen har fått tilgang på tidlige utgaver av kameraet som fungerer relativt bra så vil jeg tro at det lanseres i ganske nær fremtid. Antagelig i god tid før jul. Skal jeg tippe måned så må det bli oktober. Det ligger her i produktguiden. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det berre meg, eller ser det ut som det 20mm-objektivet kan settast utanpå 45mm-objektivet? Det var visst berre eg som mistolka bildet litt, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg