Ercles Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg opplevde akkurat at 360-en skrudde seg av og de berømte tre røde lysene blinket. Tenkte med en gang "Åh faen, det var den 360'en. Nå blir det ukesvis på reperasjon.". Til min overraskelse så fungerte det fint å starte den opp igjen med en gang etterpå. Er dette noe å være bekyrmet for? Eller er det bare noe som hender nå og da? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det er nok ikke noe og være bekymret for Jeg får rrod nesten hver gang jeg starter xboxen men etter en restart så funker den fett hvist du ikke får startet xboxen så har du derimot et større problem Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg får se det an og krysse fingrene for at det ikke blir verre. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kan hende at den bare ble varm Jeg har ingen problemer med xboxen på tross av rrod første gang jeg starter den Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg hadde den stående på en litt trang plass så jeg får prøve å flytte den og se om det hjelper. Endret 2. september 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 der har du sikkert løsningen xboxen har jo rykte på og gå varm nå og da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg fikk RROD flere ganger, men den funket fint etter en restart. En dag tok den desverre kvelden for godt Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg fikk RROD flere ganger, men den funket fint etter en restart. En dag tok den desverre kvelden for godt Eksakt. Har du først fått RROD, er starten på slutten, selv om den kanskje tilsynelatende fungerer fremdeles. RROD er ikke noe som forsvinner av seg selv, det vil bli verre og verre og til slutt permanent. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Da blir det vel xbox 360 elite 250gb når min xbox ryker Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det trenger ikke nødvendigvis å bety noe som helst. Hvis du har en vanlig fungerende 360 stående på og du rikler rundt med strømkontakten kan det være nok til at den viser 3RLOD. De lysene er ikke ensbetydende med at konsollen kommer til å dø hvert øyeblikk. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det trenger ikke nødvendigvis å bety noe som helst. Hvis du har en vanlig fungerende 360 stående på og du rikler rundt med strømkontakten kan det være nok til at den viser 3RLOD. De lysene er ikke ensbetydende med at konsollen kommer til å dø hvert øyeblikk. Nei, men det er bare hvis du ser det kun en gang. Her snakker vi om at det skjer gang på gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå