Dux ducis Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg blir litt skremt når noen på min skole prater i vei om at AMD suger fordi de ikke har så mye mhz som intel osv. Legg in det teiteste/morsomste du har hørt her: " Den pc-en suger jo, bare 60 gigg" sa en om en pc med disse specs: AMD xp 2800+ Geforce ti4600 512 mb pc 2700 ddr Maxtor 60 Gb " Intel er bedre enn AMD, Intel har kommi legnre i mhz enn AMD " " Geforce FX 5800 ultra er det beste skjermkortet, fordi Radeon 9700 ikke klarer openGL " Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 "Hvorfor skal man skru av PC'en med "På" knappen?" (gamle maskiner) og "Keyboard not found, press F1 to continue" (M$ feilmelding) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hørt på et nettverksparty jeg var på en gang :-"Hvordan lager man en ny mappe" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Dette sa læreren vår: "Musen har to knapper" "Den store boksen er hardisken" Sagt av en annen lærer en gang Mac klikte(IKKE av overheat): "Den må bli kaldere og hvile litt" Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 mange bra her ja. har også hørt om at AMD suger fordi de vet ikke noe om det. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 En data-maskin består av to ting: Skjermen og harddisken Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hørt på et nettverksparty jeg var på en gang :-"Hvordan lager man en ny mappe" værre enn bestemor mi!!!! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Husker fremdeles den idiotiske data læreren min, som trodde hva var expert. Han kunne jo databoken fra 87 elns..... En ting han sa: "Det som er problemet med e-mail iforhold til vanlig post er; at på mail kan man ikke beskytte seg mot SPAM mail. Det finnes ingenthing som stopper dette." Jeg sa "Unnskyld meg men, det finnes masse osv osv osv...." Han så stygt på meg, og snakket ikke mer med meg det semesteret. .exe Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Når musa til IT læreren min klikka seg, sa han at det mest sannsynlig var noe galt med musekortet Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Når musa til IT læreren min klikka seg, sa han at det mest sannsynlig var noe galt med musekortet hehe. tror elevene på det? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Sitat her fra hw. "Trykk på alt,ctrl,del" sa ...... "Hvorfor trykke på delete når man allerede trykker på alt" sa Mr... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Her er en tilsvarende tråd. Kan jo fortsette på den, så har man alt på et fat. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hmm..Jeg fikk en IDE, men jeg glemte hva jeg SCSI Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hmm..Jeg fikk en IDE, men jeg glemte hva jeg SCSI den har du tatt fra itavsien.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hmm..Jeg fikk en IDE, men jeg glemte hva jeg SCSI den har du tatt fra itavsien.no Den er da en gammel klassikker...tviler sterkt på at itavisen var den første... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Computer Stupdities<-Mye bra her Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Dataansvarlig på skolen vår kom inn på klasserommet og sa. Ikke ha drikke ved pc`n for hvis dere søler i tastaturet kortslutter dere hele skole nettverket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå