Christoffero89 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tror de fleste, både gutter og jenter hadde sakt nei jeg. Men om de var kåt da de ble spurt av noen så tror jeg mange hadde sakt ja. en rapport fra 1989 er litt feil å komme med nå. ting har forandret seg Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er uenig med deg. Tror hvertfall 8\10 guttene hadde sagt ja. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 hvis de er kåte sikkert. men ellers tror ikke jeg det. jeg ville ikke gjort det Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kommer nok sikkert litt ann på situasjonen, men jeg tror jeg ville sagt ja i de fleste tilfeller om jeg fant jenta tiltrekkende. Men så er sex med fremmede noe jeg tenner på da og har generelt sett stor sexlyst. De fleste kvinner ville nok sagt nei og kanskje blitt fornærmet. Men er nok en del somm ville sagt ja også. Norge er relativt liberalt og det er ikke lenger like negativt for jenter å være glade i sex. Lenke til kommentar
iharal4 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Om ei jente hadde spurt meg om sex hadde jeg takket ja. Sex skader deg ikke og jeg skjønner ikke hvordan det at jeg vil ha sex "gjør meg til en mislykket taper"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg