Gjest En_nysgjerrig_gutt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg er en gutt som vil spørre jentene om noe. For å si det slik, hvis en pen fremmed jente kommer bort til en gutt og spør: vil du knulle meg eller vil du ha sex med meg? De fleste gutter vil i dette tilfellet si ja. Men hvordan er det med dere jenter? Hvis en kjekk gutt spør om det samme, hva vil de fleste jente svare da? Hvordan er det best for en gutt å gå fram for å få seg en omgang? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 De fleste gutter vil i dette tilfellet si ja. Tror det ville overraske deg hvor mange gutter som faktisk IKKE hadde sagt ja. Tror flertallet tenker litt lengre enn snabben. Lenke til kommentar
Mannequin Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg ville synes dette var veldig ubehagelig. Og ville trodd denne personen var sosialt tilbakestående... Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kan ikke tenke meg særlig mange jenter som hadde sagt "ja, såklart!" akkurat. Uansett hvor kjekk han er. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vel, de fleste guttene hadde sagt ja. Det er ikke rart, det er bare sånn vi er. Men jenter\kvinner er jo litt annerledes, og det må vi akseptere, hehe. Finnes selvfølgelig kåte jenter.. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er ikke jente, men kjenner noen jenter som tenner veldig på spontan sex.. til og med sex med fremmede (hvorvidt det er en sunn holdning legger jeg meg ikke inni). Vil tippe det varierer fra person til person, noen vil synnest at det er veldig ekkelt og stille spørsmål til hvordan den karen er...andre vil kanskje si ja, og bli med på det. Spurte selv ei jeg kjente litt(som nå er veninne) rett ut om hun ville være med på toalett å ha sex, først ble det bare litt kort smiling fra begge, så stakk vi og gjorde det. Nå skal det være sagt at jeg viste hun likte slikt, ettersom en kompis hadde drevet på med henne før...og hun var ikke akkurat HELT random. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vel, de fleste guttene hadde sagt ja. Det er ikke rart, det er bare sånn vi er. Men jenter\kvinner er jo litt annerledes, og det må vi akseptere, hehe. Finnes selvfølgelig kåte jenter.. Tviler sterkt på om de fleste guttene hadde sagt ja, for meg høres det creepy ut om en random dame kommer til meg og ber om å pule. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde ikke sagt ja det til det. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde nok takket nei, gitt. Uansett hvor lekker han måtte være har jeg ikke for vane å ha meg med fremmede mennesker. Det har nok ikke noe med seksuallysten å gjøre - jeg er kåt nok, men samboeren min er nok den eneste som får nyte godt av det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vel, de fleste guttene hadde sagt ja. Det er ikke rart, det er bare sånn vi er. Nei? Misslykkede jævler som aldri har fått seg noe. Og kanskje noen ekstremt kåte 12-åringer hadde sagt ja. Tviler på at en oppegående mann, som ikke er helt desperat ville takket ja. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vel, de fleste guttene hadde sagt ja. Det er ikke rart, det er bare sånn vi er. Nei? Misslykkede jævler som aldri har fått seg noe. Og kanskje noen ekstremt kåte 12-åringer hadde sagt ja. Tviler på at en oppegående mann, som ikke er helt desperat ville takket ja. Hva med folk som deltar i swinging, gruppesex/orgier og lignende? Greit nok at de drar på slike partyer i full viten og vilje hva som kommer til å hende, men det er jo (til tider) helt random folk...de er jo med på slikt fordi de tenner på hele dealen, bla. spontan og random sex med folk. Men joda, alt kommer ann på situasjonen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vel, de fleste guttene hadde sagt ja. Det er ikke rart, det er bare sånn vi er. Nei? Misslykkede jævler som aldri har fått seg noe. Og kanskje noen ekstremt kåte 12-åringer hadde sagt ja. Tviler på at en oppegående mann, som ikke er helt desperat ville takket ja. Hva med folk som deltar i swinging, gruppesex/orgier og lignende? Greit nok at de drar på slike partyer i full viten og vilje hva som kommer til å hende, men det er jo (til tider) helt random folk...de er jo med på slikt fordi de tenner på hele dealen, bla. spontan og random sex med folk. Men joda, alt kommer ann på situasjonen. Joa, ser den. Men, tenkte ærlig talt ikke på swinging når jeg skrev posten. Posten min var ment om menn som får forespørsler på gata av fremmede damer. Er man med i et swinging møte, så er du der for å ha sex med fremmede mennesker. Det er du ikke når du går ut på gata. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 hadde 100% sakt nei til han... kanskje gitt han en klask i ansiktet for å spørre meg noe så frekt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Psykologer har faktisk forsket på dette. Guttene sa ofte ja (GODT over halvparten), alle jentene sa nei. [Noen minutter senere] Etter litt googling fant jeg forskningsrapporten fra 1989. For de spesielt interesserte: http://www2.hawaii.edu/~elaineh/79.pdf Riktignok spurte man noenlunde høflig, ikke noe "pule? Høhøhø! *rap*" Verdt å påpeke at ting kan ha endret seg siden studiene ble utført (1978 og 1982), pluss at amerikanske collegestudenter ikke nødvendigvis er representative for norske gutter og jenter. Man kan helt sikkert komme med mange flere innvendinger også. Endret 2. september 2009 av Cyberfrog Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kan ikke tenke meg særlig mange jenter som hadde sagt "ja, såklart!" akkurat. Uansett hvor kjekk han er. halv fire-jenter sier glatt ja Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kan ikke tenke meg særlig mange jenter som hadde sagt "ja, såklart!" akkurat. Uansett hvor kjekk han er. halv fire-jenter sier glatt ja Hehe, kanskje. Det er jo noen som liker så direkte gutter, og at en er kjekk hjelper jo.. Men jeg vil tro de fleste sier nei. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg hadde nok sagt nei, om jeg hadde vært singel, for jeg har aldri vært ute etter one-night-stands. Her vil jeg tro at det er svært individuelt fra jente til jente. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Personlig tror jeg bare jeg ville ledd det bort og gått min vei. Det ville aldri falle meg inn å bli med på det. Men sånn er jeg, er nok forskjellig fra jente til jente Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 *snip* For et år siden leste jeg en reportasje på en engelsk nettavis (husker ikke linken), hvor en forsker hadde ordnet et representativt antall kvinner og menn. Videre hadde han gitt dem beskjed om å spørre andre av det motsatte kjønn noe i duren av "Hey, vil du ha sex med meg?". Kvinnene fikk ja i 9/10 tilfeller, og mennene 1/10. Dette kan kobles til hvilke "kodinger" vi har etter huleboertiden. Menns genetikk sier: for at arten skal overleve, må man produsere masse unger (spre spermen til alle som er fruktbar). Kvinners genetikk er litt annerledes, da hun faktisk sitter igjen med et barn. Den går litt mer ut på å bli befruktet av en mann som kan forsørge både henne og ungen, og ikke minst ha de beste genene - slik at barnet er sikret en framtid. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg