greenman Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Fikk meg en HTC Hero idag. Og da jeg skulle gå inn på market, fikk jeg beskjed om å logge inn eller lage en ny google account. Greit nok. Da jeg skrev inn brukernavn og passord, får jeg opp etter et min med loading; cant esablish a reliable data connection to the server. this could be a temporary problem or your SIM card may not be provisioned for data services. if it continues, call customer care. Prøvde å lage en ny google account, men med samme feil. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Endret 1. september 2009 av Bibow Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Førstegangsinnlogging på market må gjøres via mobilnett så om du er på Wi-Fi så er nok dette problemet. Om du allerede prøver via GPRS så er jeg ikke like sikker Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Førstegangsinnlogging på market må gjøres via mobilnett så om du er på Wi-Fi så er nok dette problemet. Om du allerede prøver via GPRS så er jeg ikke like sikker Har prøvd med både wifi og gprs. Går ikke med noen av de. Prøvde å resette telefonen og begynne på nytt, men får opp samme meldingen Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva bruker du? Netcom, telenor, chess? Jeg har chess og måtte legge inn egen APN fra chess for at det skulle virke. Det som følger med er netcom sitt APN. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Hva bruker du? Netcom, telenor, chess?Jeg har chess og måtte legge inn egen APN fra chess for at det skulle virke. Det som følger med er netcom sitt APN. Har network norway. Vet du hvor jeg finner deres APN? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Her: http://www.networknorway.no/article.php?ar...;categoryID=408 Gå så inn på settings -> Wireless controls -> Mobile network settings -> Access Point Names. Slett de som allerede er der og legg inn ny APN med Network Norway sine instillinger. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva bruker du? Netcom, telenor, chess?Jeg har chess og måtte legge inn egen APN fra chess for at det skulle virke. Det som følger med er netcom sitt APN. Hei Fluesoppen! Sliter også med dette(samme feilmelding som Bibow), men har Chess. Har slettet de APN'ene som lå inne fra før og opprettet tre nye(Chess Internett, Chess MMS og Chess WAP) etter bruksanvisningen som lå på Chess.no for HTC Magic. Wifi er skrudd av og jeg ser den H'en oppe på telefonen som skulle tilsi at jeg er på et eller annet mobilnettverk. Aner ikke hva jeg har gjort feil, så alle forslag mottas med gledesbrus og applaus! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Hva bruker du? Netcom, telenor, chess?Jeg har chess og måtte legge inn egen APN fra chess for at det skulle virke. Det som følger med er netcom sitt APN. Har network norway. Vet du hvor jeg finner deres APN? Takk for svar. Men fortsatt får jeg opp samme melding. Og har en "R" der med signalstyrken. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Muligens at Network Norway ikke støtter Android? Lenke til kommentar
lamlkv Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Av en eller annen merkelig grunn er den eneste løsningen på dette problemet en Hard Reset av telefonen,og sette den opp på nytt. Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Mener du en reset to factory default reset som hard reset? Lenke til kommentar
lamlkv Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Mener du en reset to factory default reset som hard reset? Ja. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Muligens at Network Norway ikke støtter Android? Resatt hele telefonen ENDA en gang. og da funket det med wifi. takk for all hjelp =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå