Kokkolocco Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Siden ene høyttaleren ikke funker på "line out" inputten bak så hadde jeg det så fint før siden jeg kunne swappe hva de forskjellige inputtene skulle gjøre. Dette var da med en tidligere versjon av realtek software saken (dette var da i xp). Men har siden byttet til windows 7 hvor jeg ikke lenger har den muligheten i det realtek softwaret jeg har nå. Noen som veit om det er mulig å gjøre dette manuelt, eller veit hvilken versjon av realtek driverene som hadde denne muligheten? Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er dette en stasjonær PC med integrert lydkort på hovedkortet? Hadde også Realtek-drivere på min stasjonære, og da jeg oppgraderte til Windows 7, fant jeg driveren på nettsidene til produsenten av hovedkortet (som i mitt tilfelle var MSI). Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Det er onboard på en stasjonær ja. Har prøvd driverne fra "abit" men de mangler desverre den funksjonen :/ Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 har du ikke et realtec kontrollpanel i kontrollpanelet? ta ut lineout jack. og koble den inn på ny. da skal du vanligvis få spørsmål om hva du plugget inn. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Akkurat den funksjonen jeg mangler i de driverne jeg har nå. Så hvis du hadde greid å fnne ut hvilken versjon du kjører (hvis du bruker realtek nå)av driverne, hadde jeg blitt jævelig glad Endret 26. september 2009 av Kokkolocco Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 jeg bruker digitalutgangen nå.. og har ikke instalert realtek sitt kontrollpanel på denne pc'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå