PhiWo Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ok, nå vet jeg ikke om dette er riktig sted å poste, men det virket nært nok, og jeg er passe desperat.. Jeg får ikke lasta ned en dritt! "Sikkerhetsinnstillingene tillater ikke nedlasting av denne filen." står det.. Jeg har prøvd å slå av ALT av sikkerhetsinnstillinger i IE, men får fortsatt opp denne herlige meldingen. Kort som jeg tenkte, tenkte jeg å laste ned en annen nettleser, men det kan jeg jo såklart ikke, for den blokkerer jo det! Blææææææh!! Takk for hjelp. Desperat og irritert.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Last ned annen nettleser på en annen maskin og kopier installasjonsfila på en minnepenn eller cdrom. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 ... får ikke lasta ned en dritt! "Sikkerhetsinnstillingene tillater ikke nedlasting av denne filen." står det.. Jeg har prøvd å slå av ALT av sikkerhetsinnstillinger i IE, ... Nå er det mange utgaver av IE. Hvilken har du? Og hvilket operativsystem? Har du firewall aktivert? I tilfelle, hvilken? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Virker som det er en Windows Server du prøver deg på. Eller har satt sikkerhetsinnstillingene altfor høyt (High). Om du ikke kan skru den denne er det pga. det er et server-OS. Last ned filen på en annen PC og overfør den via nettverket eller minnebrikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå