Jann - Ove Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kvittet meg med Sony-spilleren min i går. Fant en JVC med dimmbar belysning og DAB-radio, da klarte jeg ikke å la vær, og nå lurer jeg på om det er noen vits i å prøve å få solgt den gamle spilleren. Den kostet 2500,- for litt over et år siden, listepris idag er på ca. 1500. Den har 4x52W mosfet-forsterker, 3xrca-utganger, både usb og aux i front, bluetoothavspilling/handsfree. At spilleren ikke er av beste sort det vet jeg. Lurer alikevel på om jeg skulle gjort et forsøk på å få solgt den. Er det overhodet vits i å prøve? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du finner sikkert noen som vil ha den for en femhundrelapp eller der omkring, så det er bare å prøve.... prøve qxl kanskje? Lenke til kommentar
Condis Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kvittet meg med Sony-spilleren min i går. Fant en JVC med dimmbar belysning og DAB-radio, da klarte jeg ikke å la vær, og nå lurer jeg på om det er noen vits i å prøve å få solgt den gamle spilleren. Den kostet 2500,- for litt over et år siden, listepris idag er på ca. 1500. Den har 4x52W mosfet-forsterker, 3xrca-utganger, både usb og aux i front, bluetoothavspilling/handsfree. At spilleren ikke er av beste sort det vet jeg. Lurer alikevel på om jeg skulle gjort et forsøk på å få solgt den. Er det overhodet vits i å prøve? Byr deg 500,- send meg en PM om aktuelt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Og da var jeg kvitt den. Endte opp med at min bror kjøpte den for en moderat sum. Lønner seg ikke å kjøpe spiller ofte, men jeg gjorde et lite bomkjøp med denne Sony-spilleren. For mye lys er ikke gøy når man skal kjøre langt og det er mørkt. Lenke til kommentar
Condis Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Og da var jeg kvitt den. Endte opp med at min bror kjøpte den for en moderat sum. Lønner seg ikke å kjøpe spiller ofte, men jeg gjorde et lite bomkjøp med denne Sony-spilleren. For mye lys er ikke gøy når man skal kjøre langt og det er mørkt. Soleklart ikke;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå