Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Brukt Sony-spiller - mulig å få solgt? Prisvurdering?

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Kvittet meg med Sony-spilleren min i går. Fant en JVC med dimmbar belysning og DAB-radio, da klarte jeg ikke å la vær, og nå lurer jeg på om det er noen vits i å prøve å få solgt den gamle spilleren.

Den kostet 2500,- for litt over et år siden, listepris idag er på ca. 1500. Den har 4x52W mosfet-forsterker, 3xrca-utganger, både usb og aux i front, bluetoothavspilling/handsfree.

At spilleren ikke er av beste sort det vet jeg. Lurer alikevel på om jeg skulle gjort et forsøk på å få solgt den. Er det overhodet vits i å prøve?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvittet meg med Sony-spilleren min i går. Fant en JVC med dimmbar belysning og DAB-radio, da klarte jeg ikke å la vær, og nå lurer jeg på om det er noen vits i å prøve å få solgt den gamle spilleren.

Den kostet 2500,- for litt over et år siden, listepris idag er på ca. 1500. Den har 4x52W mosfet-forsterker, 3xrca-utganger, både usb og aux i front, bluetoothavspilling/handsfree.

At spilleren ikke er av beste sort det vet jeg. Lurer alikevel på om jeg skulle gjort et forsøk på å få solgt den. Er det overhodet vits i å prøve?

Byr deg 500,- send meg en PM om aktuelt.

Lenke til kommentar
Og da var jeg kvitt den.

Endte opp med at min bror kjøpte den for en moderat sum.

Lønner seg ikke å kjøpe spiller ofte, men jeg gjorde et lite bomkjøp med denne Sony-spilleren. For mye lys er ikke gøy når man skal kjøre langt og det er mørkt.

Soleklart ikke;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...