Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er en gutt som tydeligvis er interessert i meg, og jeg er litt interessert i han også. MEN så har jeg fått høre fra venninna mi at han var skikkelig player før. (av den verste sort).. At han sikkert bare er ute etter å komme i buksa på meg osv. Personlig synes jeg ikke han virker som den typen i det hele tatt, men er redd for å bli "brukt". Han virker veldig interessert i å bli kjent med meg som person. Han spør masse spørsmål. Han har snakka om meg, og presentert meg for vennene sine. Jeg har også vært hjemme hos han, og hilst på foreldrene. Synes ikke dette virker som noe en player ville gjort.. Men hva vet vel jeg? Så det jeg egentlig lurer på er... kan playere forandre seg? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvis du tror at han bare vil i buksene på deg, hva med å "teste" han? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvordan da for eksempel? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nei, vet ikke jeg. Det virker jo som om dere har blitt gode venner alt, og hvis det evt. utvikler til seg noe mer, så nekter du han sex, osv, og ser om han fortsatt er like interessert. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Playere kan forandre seg, men ikke før de er klar for det selv. De har gjerne sagt til seg selv at de skal leve livet til 25-årsalderen, og deretter stifte familie... Vet om ei som har fått barn og blitt forlovet med en som har en kjempetatovering der det står "PLAYER". Tror nok jeg ville fått ham til å fjerne tatoveringen først ;-) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nei, vet ikke jeg. Det virker jo som om dere har blitt gode venner alt, og hvis det evt. utvikler til seg noe mer, så nekter du han sex, osv, og ser om han fortsatt er like interessert. Har allerede utvikla seg til noe mer. Vi har rota endel ganger nå nylig, og han har jo ikke fått seg noe mer enn klining, og virker fortsatt interessert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nei, vet ikke jeg. Det virker jo som om dere har blitt gode venner alt, og hvis det evt. utvikler til seg noe mer, så nekter du han sex, osv, og ser om han fortsatt er like interessert. Man trenger ikke være player for å miste interessen i en jente som ser på sex som noe hun kan nekte en gutt for å teste ham. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ja, playere kan endre seg.. Om denne playeren har endret seg, det vil du ikke vite før du har prøvd. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nei, vet ikke jeg. Det virker jo som om dere har blitt gode venner alt, og hvis det evt. utvikler til seg noe mer, så nekter du han sex, osv, og ser om han fortsatt er like interessert. Man trenger ikke være player for å miste interessen i en jente som ser på sex som noe hun kan nekte en gutt for å teste ham. 100+ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nei, vet ikke jeg. Det virker jo som om dere har blitt gode venner alt, og hvis det evt. utvikler til seg noe mer, så nekter du han sex, osv, og ser om han fortsatt er like interessert. Har allerede utvikla seg til noe mer. Vi har rota endel ganger nå nylig, og han har jo ikke fått seg noe mer enn klining, og virker fortsatt interessert. Om han er en player så kommer han til å fortsette å være interessert til han får sex. Kanskje du er heldig og det viser seg at han ikke er player lenger. Personlig hadde ikke jeg tatt sjangsen. Bare det å høre at det var slik personen drev på, så hadde jeg mistet interessen. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ja, en player kan forandre seg. Det kan skje over natten. Alt som trengs er den riktige jenta. Hvorfor leve i frykt av å bli playet? Sats heller på det hvis du liker han. Hvis des så skulle ende opp med at du blir playet? Hva så, livet går videre. Det blir fort glemt. Det er bedre å vite at man ivertfall ga det en sjanse, ikke holder livet tilbake. Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 vær player selv altså du trenger jo ikke å være den første som tar kontakt, tar ikke han kontakt, gjr ikke du det heller. Da vil han hvertfall ikke føle seg så stor Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 vær player selv altså du trenger jo ikke å være den første som tar kontakt, tar ikke han kontakt, gjr ikke du det heller. Da vil han hvertfall ikke føle seg så stor Hva tror du at player betyr? Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 vær player selv altså du trenger jo ikke å være den første som tar kontakt, tar ikke han kontakt, gjr ikke du det heller. Da vil han hvertfall ikke føle seg så stor Hva tror du at player betyr? Okei, ser hva du mener Feil ord, men framgangsmåten for å teste er vel grei? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg synes ikke noe om å spille en rolle i et forhold i et forsøk på å ta igjen. Vær heller ærlig hele tiden, så får motparten være skurken. Når jeg ser at folk oppfordrer andre i forhold til å "ta igjen" så synes jeg det viser svært lite forståelse for hvordan forhold fungerer. Det siste jeg er interessert i er en jente som prøver å nekte meg sex for å se hvordan jeg behandler henne for å "teste" meg. Hun får raskt beskjed om at hun kan enten oppføre seg eller miste meg, og det er helt uavhengig av hvordan jeg fremstår som person. Jeg lar meg ikke teste. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Er alltid artig å nekte sex tilbake i slike tilfeller ^^ Er han player, så har han ikke noe problem å få seg et annet hull - mao det å nekte han sex, vil muligens bare få han til å bevege seg videre Endret 5. september 2009 av -Nikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå