vikingkylling Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fant denne på Narvesen og kjøpte den på impuls. Den virket bra til å begynne med, men det er først femti sider med intro, et langt dikt, en lang oppsummering av diktet, et nytt dikt, en lang oppsummering av det andre diktet og et appendix. Det er alt. Er dette noe jeg burde lese? Har ikke fått begynt på det ennå da jeg er i tvil om jeg gidder lese så lange dikt, men om det er bra... Jeg vil gjerne høre deres kommentarer. Lenke til kommentar
Pjaltwar Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vel, den står i hylla, men har ikke lest den enda. Tror den kanskje er litt for spesielt intresertre men skal ikke si noe før jeg har lest den.. Lenke til kommentar
modtheresa Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fant denne på Narvesen og kjøpte den på impuls. Den virket bra til å begynne med, men det er først femti sider med intro, et langt dikt, en lang oppsummering av diktet, et nytt dikt, en lang oppsummering av det andre diktet og et appendix. Det er alt. Er dette noe jeg burde lese? Har ikke fått begynt på det ennå da jeg er i tvil om jeg gidder lese så lange dikt, men om det er bra... Jeg vil gjerne høre deres kommentarer. aldri hørt om dette men tolkien var jo professor i norrøn literatur så dette er vel en fagbok ikke for folk flest falsk markedsføring kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå