Straw Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har snart bursdag (23 sep) og vurderer å skaffe meg ny telefon, jeg vil ha en touch telefon og den burde ikke koste mer enn 3000-3400 rundt der, jeg har sett på LG Arena og skjermen virket veldig reflekterende... HTC Hero koster opp imot 4000, men jeg kan jo legge til litt selv. Hvilke telefoner anbefaler dere? Vil helst ha en telefon med bra design, touch, ikke for mye rot hvis jeg skal skrive en simpel sms. Sitter med en 3 år gammel sony ericsson her så, er på tide med noe nytt. Mvh Straw Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvis du skal feire deg selv så hvorfor ikke kjøpe det beste? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg vil absolutt anbefale HTC Hero!!! Tar gjerne litt tid å få alle innstillinger og snarveier på plass sånn som du vil ha det, men det er absolutt verd det! Lenke til kommentar
program Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 HTC Hero. JEg ville ikke anbefalt iPhone. Grunnen til det er at jeg synes det finnes bedre alernativer i alle retninger. Jeg liker ikke konseptet med iPhone. Men det er selvfølgelig individuelt. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Foreslår at du tar en titt i forumet og ser hva folk annbefaller. Det ser ut som de fleste slike tråden blir en diskusjon om HTC hero mot iphone.. Endret 2. september 2009 av fredrik-fyksen Lenke til kommentar
Straw Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Tror ikke jeg vil ha iPhone, alle har jo iPhone for tiden så gidder ikke skaffe den, søsteren min har den også og jeg synes hero ser mer interessant ut... Takk for svar x] Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Iphone er GOD. Men ikke det beste! Prøv Samsung Omnia HD eller Nokia n900 Der har du noe å knaske på Lenke til kommentar
program Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Plizket: Hadde du lest trådstarter sitt budsjet hadde du aldri anbefalt det. Jeg synes Omnia HD er rå. Virkelig god, men jeg liker fortsatt HTC Hero bedre pga. OS. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg vuderte iphone 3gs og htc hero, endte opp med htc hero etter mye tenking og lesing. Etter noen dager med htv hero angrer jeg ikke på det valget, jeg er kjempefornøyd med denne telefonen. Lenke til kommentar
program Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 En ting som er flott med HTC Hero er widgets. På iPhoneman må man jo åpne hvert enkelt program for å gjøre hver enkelt ting. På HTC Hero kan du ha dem på skrivebordet å gjøre dem samtidig. Lenke til kommentar
Straw Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Men kommer HTC Hero til å koste rundt 4500? :/ eller er det 4000? Mvh Straw Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 HTC hero, eller magic. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Plizket: Hadde du lest trådstarter sitt budsjet hadde du aldri anbefalt det. Jeg synes Omnia HD er rå. Virkelig god, men jeg liker fortsatt HTC Hero bedre pga. OS. lol jeg så ikke det :!: Ja omnia hd er rå.. Kåret årets telefon 2009, men er enig i at htc har meget bra OS man lett digger. Lenke til kommentar
program Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 HTC Hero er bedre enn Magic. Her har du et dagstilbud, men det gjelder kun i dag! Prisen etter i dag vil bli på 4195,-. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg tenker selv på å kjøpe en ny Touch-mobil i nærmeste fremtid. Hero ser veldig fin ut, men ser også på Samsung Jet og den nye Nokia X6 som kommer 4. kvartal. (Som jeg ikke aner pris på men som sannsynligvis ikke vil sprenge budsjettet ditt). Skjekk dem ut Lenke til kommentar
program Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg synes Hero har langt bedre OS enn Jet. Men Jet virker nok raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå