Lifeform Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei, Mobilen min ble herpa i dag og jeg trenger ny billig mobil pronto. Noen som har noe anbefaling av en dugandes nokia med store og gode knapper? Trenger bluetooth på den også så jeg kan koble på headsett til den. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei Bluetooth er standard på alle mobiler i dag, samme med MMS så du kan vel egentlig bare se på de litt billigere mobilene etter noe du tror du kan like. Jeg kan alltids plukke ut et par jeg kanskje tror passer deg, men i bunn og grunn så ville jeg kanskje ha tatt meg en tur inn i en forretning og "prøveholdt" noen telefoner så du er sikker på at du treffer blink Nokia 3110 Classic. Har store taster og er en relativt enkel og billig telefon. http://www.amobil.no/artikler/nokia_3110_c...9777/konklusjon Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Tror jeg må gjøre det ja ;-) Nå begynnte imidlertidig min ekstremt avanserte Nokia å fungere igjen så drøyer kjøpet litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå