isboks Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kjøpte meg Logitech Formula Force EX (Ratt og pedaler) her om dagen. Men når jeg skal spille GRID så funker ikke rattet og pedalene. Spillet finner på en måte ikke rattet, så jeg får ikke konfigurert noe. Har prøvd andre bilspill og da funker det perfekt. Har lett igjennom alle forumtråder på codemaster sitt forum, men til ingen hjelp. Er det noen som har litt peiling på det her som kunne tenkt seg å hjelpe meg? Har Vista 64-bit. Lenke til kommentar
tango82 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kjøpte meg Logitech Formula Force EX (Ratt og pedaler) her om dagen. Men når jeg skal spille GRID så funker ikke rattet og pedalene. Spillet finner på en måte ikke rattet, så jeg får ikke konfigurert noe. Har prøvd andre bilspill og da funker det perfekt. Har lett igjennom alle forumtråder på codemaster sitt forum, men til ingen hjelp. Er det noen som har litt peiling på det her som kunne tenkt seg å hjelpe meg? Har Vista 64-bit. Er du sikker på at du vet hvordan du konfigurerer kontrollene i GRID? Hadde det samme problemet med Logitech Driving Force GT, men du må først konfigurere rattet i Logitech Profiler, så må du boote opp GRID, options->driving options->controls, bla deg så til høyre til "costum" og konfigurer rattet det med å bla deg nedover. Funket for meg :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå