Gå til innhold

Kjøpe ny Hiphone fra Ebay

Erlend321

Anbefalte innlegg

Heisann, Kjøpte meg en Ipod Touch 8GB i går. Men så kom jeg til å tenke på hvordan HiPhone er skremmenes lik Iphone, bare veldig mye billigere... Og Hiphone har jo også MP3-muligheter, bare med telefon også. (Også kamera)

Jeg kan selge Ipoden til en kammerat for samme pris jeg kjøpte den for og kjøpe denne http://cgi.ebay.com/NEW-3-5-inch-WiFi-Hiph...id=p3286.c0.m14 og alikevel tjene penger. Synes dere jeg bør gjøre det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen ting jeg fant ut etter å ha skjekka litt:

Dårlg skjerm (plast), med dårlig touch.

Lite responsiv og dårlige menyer.

Ikke WiFi eller 3G.

iPhone Apps funker ikke. (Alle programmene på appstore)

Alle ser at det ikke er en iPhone.

Jeg råder deg til å styre unna. Man burde egentlig generelt styre unna slike Kina-kopier.

Lenke til kommentar

Ikke trådløs? Står jo tilogmed det i overskriften?

Men egentlig bryr jeg meg ikke om den støtter appleprogrammer eller ikke, fordi jeg skal bare høre musikk, sende meldinger og ringe med den. Har sett andre Iphone kopier som ikke ligner noe særlig, men synes denne ligner ganske så mye, ihvertfall utifra bildene.

Og en fordel er jo også at man slipper Itunes for å øverføre sanger...

Lenke til kommentar

Den likner, bare at den er mang ganger så tjukk. Alle ser at det ikke er en iPhone hvis det er det du vil.

Jeg finner ingen steder hvor det står noe om WiFi, kan du ikke linke til den du fant?

Men er det bra at menyer er trege og dårlige, skjermen er håpløst i plast og dårlig touchfunkjsoner? JEg råder deg fortsatt til å holde deg unna.

Lenke til kommentar

Kjøp heller ein billigare Nokia eller SE enn det jallagreiene der. Å i det heile tatt betale for sånt er latterlig.

Om du absolutt skal ha ein iPhone så finn deg ein jobb, ten nokre tusen og kjøp telefonen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...