OKHaz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei Har fått et problem med vaskemaskinen som noen kanskje kan hjelpe med med. Når maskinen skal tappe inn vann fortsetter den å tappe inn vann til jeg stopper den. Vannet blir bare kjørt gjennom maskin og ut i sluket. Dette skjer ved ca 1 av 3 vasker og kan skje ved forvask, hovedvask og skylling. Kan dette være en def føler/sensor som må rengjøres, eller trengs nye deler? Er en billig elto 1000 o/min så reperatører blir nok ikke bestilt uansett... takk for svar Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 vet du om den har elektronisk eller mekanisk hjerne? Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har du utløpet hengende rett ned ifra vaskemaskinen og ikke i en "løkke" opp ifra maskinen? Da jeg installerte min vaskemaskin fant jeg ut at jeg måtte ha utløpet hengende opp ifra maskinen i en løkke ellers gikk alt vannet rett ut i sluken igjen. Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 vet du om den har elektronisk eller mekanisk hjerne? Maskinen var billig for 7-8 år siden, så er ganske sikker på at den er mekanisk Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Har du utløpet hengende rett ned ifra vaskemaskinen og ikke i en "løkke" opp ifra maskinen? Da jeg installerte min vaskemaskin fant jeg ut at jeg måtte ha utløpet hengende opp ifra maskinen i en løkke ellers gikk alt vannet rett ut i sluken igjen. Henger i en løkke, løkka er kanskje ikke så høy som den burde? Henger kanskje 50-60 cm over gulvet, mens utløpet er i bunn av maskinen. Kan koble på et lenger rør og prøve det, har et liggende Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Toppen av løkka, må være godt over utløpet av av maskinen. Dette da denne skal være "vannlåsen" i maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå