Battone Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Skal hente en slik imorgen, og i så henseende lurte jeg på om det er noe spesielt man bør se etter på disse bilene, foruten de "vanlige" sjekkpunktene på en bruktbil. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Skal hente en slik imorgen, og i så henseende lurte jeg på om det er noe spesielt man bør se etter på disse bilene, foruten de "vanlige" sjekkpunktene på en bruktbil. Vet sannelig ikke hva som er vanlige feil på Legacy, men sjekk diverse delepriser før du handler. Jeg holdt på å få sjokk da jeg skulle kjøpe en ny vakumregulator som sto ved fordeleren på en bensin/forgassermotor til Subaru. Mener at selgeren antydet 5 - 6.000,- kroner!!! Denne kostet rundt 100 kroner til Opel, riktignok noen år tidligere. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Sjekket det ja, er en svakhet ja.. Men du får en god del brukte deler der ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå