Gjest Usikker16 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Skal spørre ei jente i morgen om ho vil bi min. Har noen en ukomplisert, original og morsom måte å si det på? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du sier: "Hei, det har seg sånn at jeg synes du er vakker, og jeg lurte på om du vil bli min?" Tror den funker best Lenke til kommentar
Gjest Usikker16 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vel, vi har datet en stund nå, og begge liker hverandre godt. Begge er veldig åpne og sier hva vi føler for hverandre. Første kyss var i hælja, og endte med klining og kosing i et uvisst antall timer. Hun vet at jeg skal spørre i mårra, har ikke sagt det direkte, men har hinta rimelig godt. Jeg vil bare gjøre det på en original og imponerende måte. Sorry for at første posten virka rimelig useriøs. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvorfor i all verden må det være så orginalt og komplisert? Det ender bare opp med at det blir skikkelig kleint, og det er ikke det man vil! Du kan jo kjøre denne: "Nå er du min!" Vis den er orginal nok! Lenke til kommentar
Gjest Usikker16 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg sa aldri at det skulle være komplisert, tvert imot sa jeg ukomplisert. Jenta liker at jeg drar gode lines, men jeg er rimelig blank fo morgendagen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du vet at hun liker deg? try a kiss. Du merker det jævlig fort om hun ikke er keen på noe. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvis jenten liker deg, er det bare å virke relativt seriøs og sikker når du spør henne. Du trenger ikke å ha noen planlagt dialog i hodet, men tenk igjennom hvorfor du faktisk vil dette og fortell henne det. Lenke til kommentar
Gjest Usikker16 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vel, vi kliner hver dag siden søndagen(ettersom vi går på samme vgs). Så et kyss blir vel ikke akkurat så stort. Noen som har noen freske lines? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hva med å ikke spørre henne? Å spørre om noe slikt mener jeg er litt for barneskole. Man innser når man er kjærester - dessuten er det litt mer spenning i å ha noe som ikke er definert Lenke til kommentar
Gjest Usikker16 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Spørre var vel kanskje litt feil ordvalg. Hun har sagt at hun vil ha meg, jeg har trengt litt tid for å tenke, og fant ut dette i dag. Hva med at vi kliner og koser litt og alt det der, også sier jeg "nå kan du få meg"? Duger det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 "Nå kan du få meg" virker litt corny. Hva med etter dere kysser så sier du bare "Er du kjæresten min?" elns. Lenke til kommentar
Gjest Usikker16 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Zeromac: det blir litt uoriginalt og man virker veldig usikker om man sier det sånn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Greit, hva med å bare fortelle henne "Hei, jeg har tenkt litt, og jeg har kommet frem til at jeg er klar til å gå inn i et forhold med deg" elns, siden hun har jo sagt at hun vil ha deg. Det er vel bare å dra denne i land, trenger vel ikke noen cheesy lines for dette, vel? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg ville tatt henne med ut på kino, peppes eller dollys og spist og sett film, som en ordentlig date... ( Ja jeg vet du vill se Inglorious Bastards, men du får ikke i dag gutten min;) ) Gi henne 2 "kinobilletter" som hun kan disponere og bli enige om en bra film dere vil se, og ta en koselig aften ute. Det å spørre om å bli kjæresten min blir litt for barneskole mener jeg... Når dere har spist tar du henne med ut og forteller henne enkelt å greit hvor mye du er glad i henne og si at du ønsker å vie livet ditt til henne og være sammen med henne osv osv osv.. Litt shakespeare er bra, men ikke overdriv;) Det er sånn jeg ville gjort det:P Funka på forrige dama mi:P Kent Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg ville tatt henne med ut på kino, peppes eller dollys og spist og sett film, som en ordentlig date... ( Ja jeg vet du vill se Inglorious Bastards, men du får ikke i dag gutten min;) ) Gi henne 2 "kinobilletter" som hun kan disponere og bli enige om en bra film dere vil se, og ta en koselig aften ute. Det å spørre om å bli kjæresten min blir litt for barneskole mener jeg... Når dere har spist tar du henne med ut og forteller henne enkelt å greit hvor mye du er glad i henne og si at du ønsker å vie livet ditt til henne og være sammen med henne osv osv osv.. Litt shakespeare er bra, men ikke overdriv;) Det er sånn jeg ville gjort det:P Funka på forrige dama mi:P Kent Det sier man aldri, det kan man brenne seg på. Men det spørs hva du legger i det selvsagt. Endret 1. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvorfor skal du spørre? Sånt går av seg selv, det burde du egentlig ha insett allerede. Dere er jo der alt Lenke til kommentar
iKent Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Var som sakt et eksempel:P jeg sa ikke det til dama mi, men jeg sa at jeg var glad i henne osv osv... også bare "ble vi sammen" uten å spørre. er liksom litt over det stadiet der man spørr liksom. En kompis av meg var sammen med ei jente i 4 uker eller noe også sa han: er vi sammen eller bare deiter vi enna?. han har ikke dame lenger for å si det sånn:P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg ville tatt henne med ut på kino, peppes eller dollys og spist og sett film, som en ordentlig date... ( Ja jeg vet du vill se Inglorious Bastards, men du får ikke i dag gutten min;) ) Gi henne 2 "kinobilletter" som hun kan disponere og bli enige om en bra film dere vil se, og ta en koselig aften ute. Det å spørre om å bli kjæresten min blir litt for barneskole mener jeg... Når dere har spist tar du henne med ut og forteller henne enkelt å greit hvor mye du er glad i henne og si at du ønsker å vie livet ditt til henne og være sammen med henne osv osv osv.. Litt shakespeare er bra, men ikke overdriv;) Det er sånn jeg ville gjort det:P Funka på forrige dama mi:P Kent Det der blir som jeg sa tidligere, alt for kleint. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 "Keen på å skifte relationship-status, eller?" Funket for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå