Gå til innhold

Er det flere enn meg som driver med rc drifting?

TanteEdgar

Anbefalte innlegg

Kjører en HPI Sprint 2 Drift Sport med Hobbywing 9T motor og 4000mAh LiPo. Kjempegod bil til drifting og hiver du på skumdekk så klarer den vel 0-60kmt på rundt sekundet :dribble:

Hvis det er flere som driver med drifting så post inn specs på bilene deres og litt sånt diverse. Er det flere på forumet som kjører i lag? Er interessert i om det er flere som driver med dette eller om jeg er sær... Post gjerne bilder også.

Tråden er egentlig ment til genrell diskusjon om drifting da. Så om du ikke har driftebil så kan du spørre om råd og sånt hvis du skal kjøpe osv...

Endret av TanteEdgar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye koster det å drive på med slikt? Noen priseksempler hadde vært greit.

Om det er noe jeg kan unnvære begynner jeg så snart jeg kan ;)

Min Sprint 2 Drift kostet ca 2500,- pluss at jeg kjøpte børsteløst oppsett så det ble en del mer. Men regn med 2800,- kanskje hvis du skal ha ekstra batteri og sånt. Når du først har begynt med dette så blir du hekta ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

dritmorro å drifte, drifter på snø med min bmw 5, men må være forsiktig med den, slipper meg ikke helt løs liksom...

HVa er det billisgste og beste som kan anbefales til drifting? hadde tenkt å finne meg en gammel volvo stasjonsvogn, er jo mye bil for penga og bakhjulstrekk, men vet ikke åssen den er å drifte med.

Lenke til kommentar
dritmorro å drifte, drifter på snø med min bmw 5, men må være forsiktig med den, slipper meg ikke helt løs liksom...

HVa er det billisgste og beste som kan anbefales til drifting? hadde tenkt å finne meg en gammel volvo stasjonsvogn, er jo mye bil for penga og bakhjulstrekk, men vet ikke åssen den er å drifte med.

Du har fått med deg at tråden er for RC folk?

Lenke til kommentar

Hehe, ja denne er ment for radiostyrte (RC) biler. Men for å svare på spørsmålet (når vi først er off topic) så er gamle volvoer helt grei å drifte med på glatt føre. Tenkte å herje litt med Celicaen min i vinter da jeg uansett tenker å kjøpe en nyere til neste år.

Men on topic igjen da. Du kan få tak i BMW og Volvo deksel til rc biler så du kan jo begynne med dette i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...