dimetho Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Sitter å spiller Dungeon Siege, nyter et bra spill, men så dukker det opp en aldri så liten feilmelding. Når feilmelding gikk vekk, loadet jeg, gikk til samme området hvor erroren oppstod ( dette er et vital del av spillet, man kan ikke ungå denne delen, tror det er en loading sone ) men det var samme problemet, en error, og jeg prøver på nytt. Etter litt tårevåt hulking fra min side re-innstalerte jeg spillet, uninstalerte spillet, prøvde det på andre maskiner, joda, spillet fungerer, men ikke på det område! Området er en ishule ( bare en is hule i spillet ) , og på et sted , på en pasasje mellom to steder, imellom to steiner, der skjer det. Denne meldingen dukker opp: "A fatal error has occured and the app must shut down. <-- ( Den går ut til windows ) Decoding error! Compressed datais either corrupt or unreadable, possibly due to hardware failure. <-- ( Dette er Bullshit, har testet spillet og saven på to maskiner, samme error, samme sted ) Try replacing or repairing the resource file (reinstall?) to fix this problem. File on disk: 'C:ProgramfilerMicrosoft Games Dungeon Siegemapsworld.dsmap' <-- ( Denne erroren er hvis litt kjent, står endel på hjemmesiden til microsoft om at dette kunne skje, har fulgt tipsene (kopiere noen filer fra cden) men til ingen nytte, samme error, samme sted ) Internal info: resource = worldmapsmap_worldregionsac_r3terrain_nodessiege_nodes.inc <-- ( Denne filen ligger ingen steder, eller, tror den ligger i "world.dsmap" (se ovenfor) ) offset = 0x00AEC98c size = 1937824 crc = 0xCF642259 last error = 0x00000017" Jeg har innstaler den siste patchen, men det hjalp ikke, som sagt, det er ikke windows, noen drivere som er galt, siden jeg har testet dette på to forskjellige systemer, spillet har funger før på min pc, jeg har kommet meg forbi dette området, men nå kommer det error. Er det noen som er litt smarte, hjelpsommelige, og geniale der ute? skaarj søker hjelp! <-- ( På forhand, takk! ) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Har du prøvd "dungeonsiege.exe verifydata=true"? Da skal spillet dobbeltsjekke alle filene sine for feil. Eventuelt prøv å bruk en annen cd, det kan være ei stygg ripe eller lignende som fører til omtrent samme feil hver gang du reinstallerer. Lån fra en kamerat som har spillet og prøv. Prøvd med forskjellige savegames? Det gamet du prøver å laste kan jo være korrupt. Prøv å load litt tidligere i spillet. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Stiligt jeg med warez 8 dungeon siege) har ingen problemer! ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå