knottsau Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hvor får man kjøpt og sammenlignet priser på togbilletter fra by til by i england/storbritannia? Gjerne på buss også, eller andre billige fremkomstmiddler. Endret 1. september 2009 av knottsau Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 jeg fant nationalexpress.com som ser ganske lovende ut. Lenke til kommentar
uzbadLerin Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 http://www.nationalrail.co.uk/ dekker togreiser i storbritania. Lenke til kommentar
Morro Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Diverse inter-rail typer hos NSB. Ellers er buss billigere en tog, men mindre presist og komfortabelt. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Hvor finner man bussruter og priser? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hvis du sjekker linken jeg gav deg så finner du bussruter. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har reist med tog noen ganger i England. Det jeg har gjort er å kjøpe billetter som varer en tid (åpen), men du kan for eksempel ikke bruke de hver dag (du bestemmer selv hvor mange dager). Jeg har kjøpt dem på den stasjonen jeg har reist fra (veldig hjelpsomme til å finne rette billetter) og har ikke egentlig tenkt over hva det koster, så det kan muligens være billigere å kjøpe på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå