Deso Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei! Jeg har en 3com 3CRWE52196 router, den har veldig dårlig rekkevidde. noen som kan anbefale en router som har god rekkevidde (hele huset), slik at jeg kan spille f. eks cs i etasjen under uten lagg? Ønsker også at den skal være rask og samtidig greier å ha (3-4) datamaskiner tilkoblet. Har sett litt på denne: D-Link 634M synes den så ganske bra ut. Noen som har noen andre forslag/anbefalinger? Takk på Forskudd! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne: http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q...bc:36180%3br:pg Lenke til kommentar
Deso Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Takk, men tenker å kjøre cs server, er denne sterk nok til å ha 12 stykk innpå samtidig? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ruter vil nesten aldri være problemet når man hoster CS server med <16 slots. Problemet er opphastigheten på Internettilkoblingen. En lokal CS server skal du derimot enkelt kunne få til med 655 Lenke til kommentar
Deso Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Takk for svar! Går for 655 jeg Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 DIR-655 er en grei router så lenge den bruker firmware 1.1x eller 1.2x. Ikke finn på å oppgrader til nyere enn det. 1.3x er på langt nær like gode som de firmwarene som følger med routeren. Lenke til kommentar
Deso Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ruter vil nesten aldri være problemet når man hoster CS server med <16 slots.Problemet er opphastigheten på Internettilkoblingen. En lokal CS server skal du derimot enkelt kunne få til med 655 Hvordan finner jeg ut opphastigheten på internetttilkoblingen da? å hvor rask må den være for å kjøre server opp til 16 stykk? Kan desverre ikke så mye om dette. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) http://speedtest.net Endret 27. oktober 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Deso Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Takk, er det mulig å få raskere oppkoblingshastighet? Hvordan? Takk igjen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Jeg antar du har ADSL og da spørs det hvilket abonnement og nettleverandør. I tillegg er linjelengden din og kvalitet avgjørende. Bytter man f.eks fra Telenor til Nextgentel, så kan man trolig få høyere hastighet. Du kan ta en forhåndssjekk her: http://www.hardware.no/speedometer/options.php Den funket dårlig. Du kan jo først sjekke på siden til din nettleverandør om du kan få høyere hastighet enn i dag. ADSL2+ vil ofte kunne gi 1000kbs upload. Endret 24. november 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Deso Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Har kjøpt D-Link dir-655 nå, men har et problem der jeg faller ut av nettet etter 15-20 min. Hvorfor, og er det mulig å gjøre noe med det? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå