Gå til innhold

Fuji Finepix 4800 zoom

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Noen som har dette kameraet eller kan si noe om det? Vurderer sterkt å kjøpe det.. Ser ut som Komplett har det billigst til i underkant av 6400,-

Er det verdt pengene, eller er det andre kamera i denne prisklassen som jeg heller bør kjøpe. Jeg vil ha video med lyd på kameraet og det er det på fuji 4800...

Håper på svar.. Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Kjøpte et Finepix6800 med Softcase og ekstra 64mbSM

fra Nomatica i Frankrike. Kom på totalt 6700 med frakt og avgifter. Anbefales. Tok lang tid med levering pga. rot fra postverket sin side+ julerush. Tar vanligvis en uke. Godt kamera, men mangler AF hjelpelampe. Høy oppløsning. Lykke til!

Hilsen Jonas.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Fujifilm Finepix 4800 Zoom ganske lenge nå. (kjøpte det for 8 000 kr)

Et veldig bra kamera, fantastisk utseende osv.

De eneste minusene jeg kan finne er:

- blitsen er ikke spesielt sterk, og bilder på steder med lite lys blir ikke alltid så bra (men man kan da heller ikke forvente en gigantisk blitz på et så lite kamera...)

- det går ikke an å stille inn forskjellige lukkertider, noe som av og til hadde vært greit

(Ellers så tar kameraet fine bilder!)

Dette er bare mine personlige erfaringer. Les litt på digitalkamera.no, digit.no (evt. dinside.no) eller andre nettsteder. Vet at også Nikon har noen bra kameraer, men vet ikke så mye om dem.

Fujifilm Finepix 4800 Zoom er et veldig bra kamera, men ta å sjekk opp litt andre kameraer også... 6400 kr er tross alt litt penger! (og utviklingen går fort...)

PS. Hvis du vil ta opp kvalitetsvideo bør du heller investere i et digital videokamera... Videoklippene fra dette kameraet er jo ikke gode nok til å kjøre full-screen på pc-en engang! (men det er jo morsomt å filme LITT av og til...)

AMD T-bird 1.4GHz

MSI K7MASTER

512MB Apacer DDR

MSI Geforce 2MX400

Aopen Maxi 300W (HX08)

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-01-29 23:43 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...