NorthernAvenger Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Heisann. Jeg er en eier av en Playstation 3 60GB med kaput HDMI-utgang. Jeg har ikke kvittering og nordisk film sier de ikke kan hjelpe meg. Finnes det noen andre aktører som driver med reparasjon av slike ting? Er det mulig å få det gjort uten at det koster skjorta? Fikk også høre at Nordisk film ikke lenger sender ut 60GB så da kan det være det samme. Er som sagt bare HDMI-porten som ikke funker og det er ikke noen synlig skade på hardware. Alle vanlige "fixes" er prøvd da jeg har hatt problemet lenge og er beskrevet i denne tråden. Jeg er klar over at bilde også kan vises over komponent i HD, men PS2 spill og DVDer blir bare oppskalert med HDMI. Noen som har noen innspill? Fant tekniker24.net er det noe som kan anbefales? Endret 1. september 2009 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 de du kjøpte ps3'en fra har vel kvitteringen liggende i datasystemet sitt. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Kjøpt brukt :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå