praut86 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har et : Canon PowerShot A50 ( skal kobles på com / serial porten på maskina ) digital kamera her. jeg sliter etter å finne drivere til det, og lurer på om noen har en link til hvor jeg kan laste ned driverene ? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 stikk en tur innom www.canon.com jeg fant driver til samme kamera der for noen uker siden. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Her finner du vel det du leter etter: http://ww2.canon-europe.com/cgi-bin/CEDD/l...Digital+Cameras Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 funker ikke.. får ikke lagt inn bildene.. jeg har windows xp Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Når du kobler til, får du en ny stasjon i XP da? Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 det skjer ingenting Lenke til kommentar
t-peak Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Har hatt samme problem med mitt Ixus, jeg må koble til med både kamera og programvare avslått, så slår jeg på kamera og kan da velge fra liste hvilket progr. ( zoombrowser ) som skal laste bildene. Funker bare slik for meg ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå