Skogsraa Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kjøpte ps3 Slim og spillet Call of Juarez 2 idag. Når jeg setter inn spillet skjer det ingenting. Vet noen hva jeg gjør galt. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 dra tilbake til butikken i morgen å krev ny maskin, eller få prøvd et annet spill Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) oii negativt for Slim allerede :O helt enig med "viuldriftking" du burde dra til bake til butikken å kreve ny eller teste med annen spill.... eller (sjekk om kanskje du har gjort noe idiotisk feil) Endret 1. september 2009 av dinesh Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har jo prøvd å se film på den og, så et annet spill hjelper nok ikke. Dro til lefdal idag. Laseren var vel ødelagt, og den funka ikke med sånn rød/gul/hvit-ledning heller, bare hdmi. Fikk ny ps3. Skal teste straks jeg er ferdig med leksene mine. Diktanalyse. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 lykke til. Da blir det ps3 analyse snart da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå