Liberalistiske Samebror Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg kom på en veldig morsom ide, hva visst vi brukere her på forumet starter våres eget parti der vi stemmer frem saker og ledere via forumet Saker som er viktig for tida: Pensjonspolitikk Utdanningspolitikk Miljøpolitikk Innvandringspolitikk Kultur Veipolitikk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Høres ut som en umulig oppgave. Her er det jo tross alt sterke krefter som heller mot både høyre og mot venstre. Å bli enige om fanesakene til et politisk parti ville omtrent vært mirakuløst :b Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg foreslår at kvinner ikke skal ha noe å si! Det var en spøk Men det virker som en spennende ide dette her ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Forumbrukerne kommer aldri til å bli enige.. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Trenger en fair tobakkspolitikk. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 * Pensjonspolitikk - hva mener vi om dette? * Utdanningspolitikk - ønsker vi utdanning? * Miljøpolitikk - for eller mot? * Innvandringspolitikk - økning eller nedgang i antall asylsøkere? * Kultur - hva slags kultur vil vi ha? * Veipolitikk - veier eller kollektivtrafikk? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Forumbrukerne kommer aldri til å bli enige.. Nei, men det vil alltid bli et flertall Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Inretter vi oss mot neste stortingsvalg da eller x)? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 2013 blir vårt år! Stemmer for offentlig henrettelse av forrige regjering foran Stortinget! Lenke til kommentar
iKent Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hadde vært kult å starte vårt eget politiske parti! Ungdomspartiet! ;D Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 I 2003 var det snakk om et nytt parti her på forumet: Norske Politiske G33ks. Les mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=99899 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 I 2003 var det snakk om et nytt parti her på forumet: Norske Politiske G33ks.Les mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=99899 synes kanskje det var litt useriøst, jeg snakker om et seriøst parti med eget partiprogram og nettside uten dumme titler som porrminister Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Seriøst var det slett ikke, men måtte nesten bare nevne det likevel Lenke til kommentar
Eikey Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Lykke til sier bare jeg. =) ingen hadde orket å styrt det Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Tanken i seg selv er interessant. Å videreføre det samfunnet diskusjon.no er til det allmenne samfunn slik de fleste av oss kjenner det. Dog tror jeg neppe et slikt politisk/ideologisk foretak ville fått nevneverdig gjennomslagskraft, nettopp fordi diskusjon.no fra før av allerede representerer et samfunn. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Dog er det interessant, fordi diskusjon.no representerer et veldig godt snitt av befolkningen mellom 16-35, og det derfor ville blitt en god indikator på offentlig opinion. Jeg synes det er en strålende ide Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg stiller meg tvilende til om diskusjon.no's brukere representerer noen god opinion innenfor gitte aldersgruppe. 1. Kjønnsfordelingen er ikke representativ 2. Anonymiteten vi gjemmer oss bak fører til at mange meninger som ytres er mer ekstreme og (mulig med vilje) fremstillt i en mer provokativ tone. Jeg er ikke sikker på om alle her inne lever ut sine meninger "IRL" (som det heter så fint) Ellers er tanken god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå