Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blue screen: ati2dvag

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Prøver å kjøre 2 skjermkort på pc'en.. Men når jeg går inn på catalyst står at det det ene kortet er deaktivert.. 358uyw8.jpglurer på hvordan jeg skal få "aktivert" det :D

Jeg har slått på crossfire men fortsatt så er det ene kortet deaktivert..

Er ganske amatør :tease:

Edit: Nå får jeg en blue screen som det står at enhetsdriveren sitter fast i en euendlig løkke. Også noe problem med ati2dvag

Endret av Peetz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig et veldig dumt spørsmål.. Du har et Crossfire kompatibelt Hovedkort?

Ja det har jeg.. Kjøpte en pakke fra komplett der alt utstyret passer sammen :)

Mulig et veldig dumt spørsmål.. Du har et Crossfire kompatibelt Hovedkort?

Ja det har jeg.. Kjøpte en pakke fra komplett der alt utstyret passer sammen :)

Skjer mye rart nå.. ting på youtube går 4x fortere en vanlig

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Bruker du XP? Isåfall vil det stå deaktivert/disabled selv om begge kortene er aktive.

Last ned GPU-Z, åpne 2x og se om du finner begge kortene, og selvfølgelig om de begge belastes under spill/3D.

Bruker xp ja.. Men har masse problemer nå.. Alt går jo altfor fort :S... Jeg gamer for det meste WoW, og får ikke en gang åpnet det.

Lenke til kommentar

Har fått ordna kortene.. :).. takker for alle inlegg..

Bare et problem igjen nå..

Når jeg går in på WoW, kommer det enten Blue screen med en feilmelding.. eller så bare blir skjermen svart og ingenting skjer :)

Feilmeldingen er noe som: Enhetsdriveren sitter fast i en uvendlig løkke.. og at det er noe feil med Ati2dvag.. Har re-instalert driverne nå og re-instalerer wow atm.. skal vente å se hva som skjer :)

Har fått ordna kortene.. :).. takker for alle inlegg..

Bare et problem igjen nå..

Når jeg går in på WoW, kommer det enten Blue screen med en feilmelding.. eller så bare blir skjermen svart og ingenting skjer :)

Feilmeldingen er noe som: Enhetsdriveren sitter fast i en uvendlig løkke.. og at det er noe feil med Ati2dvag.. Har re-instalert driverne nå og re-instalerer wow atm.. skal vente å se hva som skjer :)

EDIT:* Problemet er der fortsatt

Noen som har hatt lignende problem?... Prøv og søkt rundt.. fant noen guider, men det fungerte ikke :dontgetit:

Endret av Peetz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...