Peetz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hei! Prøver å kjøre 2 skjermkort på pc'en.. Men når jeg går inn på catalyst står at det det ene kortet er deaktivert.. lurer på hvordan jeg skal få "aktivert" det Jeg har slått på crossfire men fortsatt så er det ene kortet deaktivert.. Er ganske amatør Edit: Nå får jeg en blue screen som det står at enhetsdriveren sitter fast i en euendlig løkke. Også noe problem med ati2dvag Endret 2. september 2009 av Peetz Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Mulig et veldig dumt spørsmål.. Du har et Crossfire kompatibelt Hovedkort? Lenke til kommentar
Peetz Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Mulig et veldig dumt spørsmål.. Du har et Crossfire kompatibelt Hovedkort? Ja det har jeg.. Kjøpte en pakke fra komplett der alt utstyret passer sammen Mulig et veldig dumt spørsmål.. Du har et Crossfire kompatibelt Hovedkort? Ja det har jeg.. Kjøpte en pakke fra komplett der alt utstyret passer sammen Skjer mye rart nå.. ting på youtube går 4x fortere en vanlig Endret 2. september 2009 av cyclo Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Crossfire broen er koblet til? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bruker du XP? Isåfall vil det stå deaktivert/disabled selv om begge kortene er aktive. Last ned GPU-Z, åpne 2x og se om du finner begge kortene, og selvfølgelig om de begge belastes under spill/3D. Lenke til kommentar
Peetz Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Bruker du XP? Isåfall vil det stå deaktivert/disabled selv om begge kortene er aktive. Last ned GPU-Z, åpne 2x og se om du finner begge kortene, og selvfølgelig om de begge belastes under spill/3D. Bruker xp ja.. Men har masse problemer nå.. Alt går jo altfor fort :S... Jeg gamer for det meste WoW, og får ikke en gang åpnet det. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dine specificationer takk? Hvordan er det med drivere? Nyeste (9.8) fungerer godt på 4890 i Crossfire, men du har vel 4870 såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 er kortene helt identiske?, det var en kar for noen uker siden som hadde ett toxic edition sammen med ett vanlig 4870 og det ble ikke bra , masse lagg og drit. men hvis kortene er de samme så er ikke det problemet. Lenke til kommentar
Peetz Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Har fått ordna kortene.. .. takker for alle inlegg.. Bare et problem igjen nå.. Når jeg går in på WoW, kommer det enten Blue screen med en feilmelding.. eller så bare blir skjermen svart og ingenting skjer Feilmeldingen er noe som: Enhetsdriveren sitter fast i en uvendlig løkke.. og at det er noe feil med Ati2dvag.. Har re-instalert driverne nå og re-instalerer wow atm.. skal vente å se hva som skjer Har fått ordna kortene.. .. takker for alle inlegg.. Bare et problem igjen nå.. Når jeg går in på WoW, kommer det enten Blue screen med en feilmelding.. eller så bare blir skjermen svart og ingenting skjer Feilmeldingen er noe som: Enhetsdriveren sitter fast i en uvendlig løkke.. og at det er noe feil med Ati2dvag.. Har re-instalert driverne nå og re-instalerer wow atm.. skal vente å se hva som skjer EDIT:* Problemet er der fortsatt Noen som har hatt lignende problem?... Prøv og søkt rundt.. fant noen guider, men det fungerte ikke Endret 2. september 2009 av Peetz Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Trådstarter bes lese retningslinjene og bite seg merke i punktet som angår bumping. (Og som vanlig skal ikke denne posten besvares, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå