abene Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Dette er til dere som har brukt og bruker Mailwasher for å filtre vekk SPAM. Hvilke erfaringer har dere? Utgangspunktet for spørsmålet er denne artikkelen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Har ingen erfaring, men kanskje dette fra Scot Finnie er av interesse? http://www.scotsnewsletter.com/32.htm#mailwashrevu There's nothing wrong with or innately bad about MailWasher, but there are many products out there that do a better job, including POPFile, Spammunition, and Spamnix (POPFile, like MailWasher, works with any email client). These product have all been linked to in earlier installations of the Let's Fight Spam series. Lenke til kommentar
abene Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Har ingen erfaring, men kanskje dette fra Scot Finnie er av interesse? http://www.scotsnewsletter.com/32.htm#mailwashrevu There's nothing wrong with or innately bad about MailWasher, but there are many products out there that do a better job, including POPFile, Spammunition, and Spamnix (POPFile, like MailWasher, works with any email client). These product have all been linked to in earlier installations of the Let's Fight Spam series. Takk for den. Jeg er i grunn enig i denne artikkelen. Mailwasher anbefales kun for de som henter ny e-post sjelden. Det er egentlig rart at mange skryter såpass av programmet. Kanskje fordi de har ikke brukt det lenge nok og gått lei av det. Førsteinntrykket er bra, men så går det bare nedover. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Takk for den. Jeg er i grunn enig i denne artikkelen. Mailwasher anbefales kun for de som henter ny e-post sjelden. Eh, nei. Hva får deg til å påstå noe sånt? Det er egentlig rart at mange skryter såpass av programmet. Eh, jaha? Kanskje fordi de har ikke brukt det lenge nok og gått lei av det. Førsteinntrykket er bra, men så går det bare nedover. Snakk for deg selv. BTW: Man bouncer ikke spam. Da blir man som oftest selv en spammer(som i at man belaster servere og linjer unødvendig, og uten hensikt). Lenke til kommentar
abene Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Takk for den. Jeg er i grunn enig i denne artikkelen. Mailwasher anbefales kun for de som henter ny e-post sjelden. Eh, nei. Hva får deg til å påstå noe sånt? Det står i artikkelen jeg refererte til. Det virker som du mener Mailwasher er et bra program. Hva er det som er så bra? Det at Mailwasher må brukes sammen med et annet e-postprogram, betyr dobbeltarbeid. Og hvis du leser e-post ofte, fører jo Mailwasher til masse ekstraarbeid. Dette blir veldig tungvint i lengden. BTW: Man bouncer ikke spam. Da blir man som oftest selv en spammer(som i at man belaster servere og linjer unødvendig, og uten hensikt). Jeg skjønner hva du mener, men da er jo mye av hensikten med Mailwasher borte jo. Hva er det egentlig du mener er så bra med Mailwasher da? Hvis det er det du mener? Kan du være litt mer saklig, neste gang du svarer? Du har jo ingen kongrete kommentarer om hva du selv mener, bortsett fra BTW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå