Monstah Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er en gutt på 16 år som er litt for spinkel synes jeg selv. Har faktisk sixpackkonturer, men det tror jeg ikke er fordi jeg har så mye muskler, men at jeg har en lav fettprosent. Armene og brystkassa er egentlig heller ikke noe å skryte av. Jeg trenger overhodet ikke å bli mister muscle. Men bare en litt større kropp. Vil det da i det hele tatt hjelpe å ta 2x20 pushups + 2x20 situps hver dag? Legger også til noe løfting av vekter ca. 4 ganger i uka. Vil dette hjelpe? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nah, du kommer ikke langt med pushups. Skal du ha resulater med det så må du nesten ta push ups med vekt på ryggen. Tror ikke at kroppen kommer til å like 20 pushups + 4 styrketreningener i uken. Det blir for mye. Skal du begynne med styrke eller vektløfting så bør du sjekke ut nybeggyner tråden Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Mente ikke styrketrening, bare noe løfting av 5 kilos vekter hjemme. Har som sagt ikke noe behov for å bli svær. Bare litt større Endret 1. september 2009 av Monstah Lenke til kommentar
Knife Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Da bør du spise mer, spis spis og spis. Uten mat så blir du ikke stor, uansett hvor mye du trener. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Han kan komme et lite stykke med push ups, jo Handler bare om å være kreativ. Henviser meg til denne artikkelen. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 google one hundred push ups. Jeg har gjennomført det med suksess! Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Lurte veldig mye på det samme som denne karen ; ) Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ja dette er mulig. Har slev trent litt smått med manualer og oppnådd ganske greit med resultater. Da følgte jeg et program på denne siden: Scoobys workshoop Helt ok vis du bære vil bli litte granne mere fitt i. Selvfølgelig må du spise litt mer, men ikke overdriv det. Siden det ikke er super tunge økter. Normalt sunt kosthold som gjerne består av mye hvitt kjøtt og grønnsaker er best! Raske carbs etter trening så litt senere et proteinrikt måltid. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå