wewwen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei! Hva er deres favoritt-spill gjennom tidene? Skriv gjerne en liten begrunnelse og type spill. Bruk gjerne mal: 1. Gothic 2, Rollespill i middelalderen. Spillet har en helt egen atmosfære, så godt som alle karakterene du møter har en helt egen persolighet. Og selv om spillet har en "fast" historie, kan man gjøre utrolig mange valg. Og etter man har rundet spillet, kan man spille ekstrapakken 2. Total war: Medieval war 2, Strategispill middelalder. Et utrolig bra strategispill, selv er jeg egentlig ikke noe fan av strageispill. Utenom dette spillet, jeg greier ikke legge det fra meg, selv mange år etter det kom ut. Det er noe eget med de største nervepirrende slagene! 3. Battlefield 2, action fps spill. Teamplayet er helt fantastisk. Og alle mulighetene som er i spillet med tanke på fly, båter, tanks etc! Innlegg uten liste vil ikke bli tollerert. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 1. Counter Strike Utrolig bra fps spill. Har vart utrolig lenge og varer enda. 2. Battlefield 1942 Morsomt spill, bra community og var veldig bra den tiden det ble utgitt. 3. Company of Heroes Vanvttig bra RTS, men en dårlig developer har ikke klart å fikse imbalances og bugs. Men fortsatt bra. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 1. Warcraft 3 RoC og TfT Fantasi strategi spill. Utrolig gøy spill online når det var på topp. Synd at ladder har blitt byttet ut med dota. Men finnes fremdeles noen som spiller ladder, som holder spillet fremdeles levende. 2. Call of duty MW1 (kanskje 2 snart? ) FPS. En av de beste jeg har spilt. Multiplayer delen er det som holder spillet i livet. Og grunnen til at jeg fremdeles spiller det. I clan mot clan kan det fort bli nervepirrende til tider. 3. Total War Medieval 2 og Rome RTS/TaT strategi spill. Du har jo beskrevet det ene selv. Rome var også bra når det kom ut. Håper de lager en Rome 2. Dette er vel de spillene jeg har spilt mest. Unntatt Age of empire 2 da. Lenke til kommentar
Laissez-faire Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 1. Counter Strike FPS spill som er like gøy å spille nå (eller enda morsommere) som når jeg spilte 1.3 versionen for 6+ år siden. 2. Warcraft Med det orginale strategi spillet som har gitt time etter time med morro. Samt med alle custom mapsene som dota blandt annet. Absolutt blandt mine yndlingsspill. 3. Entropia Universe "Gratis" online spill, hvor man kan legge inn, bruke og ta ut ekte penger. Det jeg liker med det er at man kan bygge seg opp fra ingenting, eller legge inn store summer for å bli best fortest mulig.O g at det ikke finnes noe øvre grense på hvor god man kan bli i spillet. Selv om det går saktere og saktere jo høyrere skills man har. (Er selv i pluss i spillet, lagt inn endel, og tatt ut mer, og har fremdeles mye igjen i spillet) PS: Er IKKE gratis eller lettvinne penger, man bør spille det for spillets skyld. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Unreal (det første) System shock 2 Mass effect Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bare 3? Oi... Ok. Here goes: 1: Lufia II (snes) 2: The Legend of Zelda: A Link to the Past (snes) 3: ...denne er litt værre.. Hmm.. Jeg går for Super Mario World (også snes) Dette er basert på mine spillopplevelser. SNES var den første konsollen jeg eide, og ingen spill har greid å matche opplevelsene jeg hadde med disse. Lenke til kommentar
mennas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 1. Final Fantasy 7 (Psx) når det kom ut 2. The legend of Zelda: A Link to the past (Snes) igjen når det kom ut 3. Super Mario 64 (Nintendo 64) Helt kurrante spill som fokuserte på gameplay og ikke grafikk, selv om final fantasy 7 var temmelig high tech når det kom ut. Derimot i dag ser det ikke ut hehe. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bare tre er umulig, men jeg skal prøve. 1: Mass Effect -> Eneste spillet jeg har tre kopier av. Alle lovlige, selvsagt. 2: Guitar Hero -> Har spilt alle unntatt GH1, Rocket hte 80's og Greatest Hits, og kommer neppe til å slutte med det første. Er ikke overbevist over set-listen til GH5, men vi får se. Selve spillet uten gitar er jo ikke så dyrt. 3: The Great Giana Sisters -> Hadde dette på Commodore 64 og gleder meg som en unge til remaken på DS. Har blitt en del uoffisielle remakes og oppfølgere opp gjennom årene. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hmmm... 1 WoW, har slutta men har hadtdtdddt mange gode stunder med det i Burning Crusade.. Wrath of the Lich King var bare masse surr og alt ble fuck'd. Har ikke spilt noe som har vært så morsomt enda, som det var FØR. Med raiding, pvp, instancer og alle de morsomme folka innpå der Ble helt hekta i begynnelsen, med den følelsen man hadde hver gang man kom et nytt sted og tok ned nye bosser eller eide de værste player versus player folka på serveren 2 WC3 dota og alle andre maps der mye morsomt, mest pga det sociale egentlig. Alltid morsomt å se på alle de som flamer på de andre og flame/bli flama 3 Zelda på nintendo 64! Utrolig bra, enda. Utrolig at de fikk plass til et så bra spill på den nintendoen :] Endret 4. september 2009 av Cola911 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Det er veldig mange spill som jeg liker, alle som er vellagd og gøy men hvis jeg skal skrive noen blir det disse. 1. Alle GTA Spill Utrolig Actionfylt 2. Alle Total War Spill Nervepirrende slag på land/havet. 3: Gears Of War spilla De er bland de beste til å spille sammen med andre i helgene med. Coop. Endret 4. september 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå