Forcheese Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hva med en touch skjerm? Istedenfor klapp, kan du vel se litt på Neonode N1? Hørt om den telefonen? Neonode N1? Den er jeg sugen på! :smile: http://www.neonode.com/ Jeg har dessverre dårlig erfaring med touchskjermer fra P800! Synes overhodet ikke at det er noe... Det var da fælt så kravstore vi skulle være idag, da!!! :wink: Da kan nok ikke jeg hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg synest det er konge med toutchscreen. Når jeg skriver meldinger tar det dobbel eller mindre så liten tid Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Dette er jeg ikke enig i... Dessuten så er man avhendig av å bruke to hender, en til å holde og en til å skrive! Noen som vet noe om S300 eller V200? V200 er definitivt spennende, men får jo mer for pengene med T610 da... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Selv ville jeg valgt SE t610 pga pris/ytelse, den er jo ganske geniaal, til mitt bruk vell og merke... men hvis pris ikke spiller noen rolle for deg, så hvorfor ikke en Samsung T eller S 300? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Kommer an på om du verdsetter fargeskjermen mer enn bluetooth og kamera er vel S300 også et bra valg. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Er det noen som vet om en eller flere sider der det står om mobiler som kommer ut senere? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 www.GSMarena.com dette er veldig bra nettsted hvor mange av nyhetene står oppført med specs. Lenke til kommentar
T310 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg synes SE T610 er best, men det er min mening Lenke til kommentar
Sicilia Boy Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Enda en nyttig T610-link:http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6618&sid=1 :wink: Molna, du er og blir en Siemens fanatiker... Skulle tru at vist ingen andre liker siemens så skal du rakke ned på telefonen de kanskje tenker på å kjøpe.. Hjelper lite å legge ut linken til Se t610 med problemer, nå som de har rettet på feilen med brumming når man bruker den.... Bare les selv!!! http://www.amobil.no/?article=731&visual=1&id= Alle mobiler har barnesykdomma men noen er desverre litt uheldige med å finne de sykdommene når de er kommet ut til kunden. Det kan skje med selv siemens... Syns at du skal være litt mer åpen angående andre mobil merker... selv om du er siemens fan. D er smak og behag det kommer ann på. Men det er jo greit å si at du favoritiserer Siemens forran de andre.. Men d virker som du har lagt deg på en linje å si at Siemens er best av alle!!! Og det blir no litt galt syns nå jeg!!! [/url] Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Sicilia Boy: sjekk datoen på postene du quoter før du kritiserer Lenke til kommentar
Sicilia Boy Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Sicilia Boy: sjekk datoen på postene du quoter før du kritiserer Jo da... hehe... ikke ondt ment... men selv om det var en gammelt oppslag så er du flink til å kritisere uansett og til fordel for siemens.. For stortsett alle postene jeg har lest fra deg, har du vært negativ til mobil merker av annen fabrikat en Siemens... Og ikke ta deg nær av det.. men du er og blir en Siemens fan.. for på en av postene der man skulle skrive hvilken mobil man hadde så står det jo svart på kvitt at du har jo hadt nesten alle om ikkje alle siemens telefonene som har vært ute på markede.. :o Så du må jo skjønne fra mitt synspungt at av det jeg leser som du har skrevet, virke som d er kun en ting som e godt nok og d er Siemens... Jeg for min del har hadt nokia i alle år fram til 3 uke sia da æ mista min trofaste venn 6150. og jeg har nå tatt en avgjørelse på å skifte merke på grunn av at Nokia har hadt enormt med småfeil på telefonene sine etter 6150... Og helt ærlig så var jeg på tur å kjøpe sl55 men fikk snusen i se-t610. og hadde mine tvil om hva jeg skulle velge... men i det minste vurdete jeg nå d.. for sl55 e jo liten og nett som et smykke... men derimot hadde se t610 bluetooth,bedre skjerm(flerefarger), og kamera. og valget falt på den.. Men d betyr jo ikkje at æ ser ned på simens eller nokia eller noen andre merker.. kunn d som faller i smak... Håper du takler litt kritikk fra en ny bruker som meg... og ikke får blod på tann etter dette... hehe... For du må vel innrømme at du er siemens fiksert!! :wink: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Syns at du skal være litt mer åpen angående andre mobil merker... selv om du er siemens fan. D er smak og behag det kommer ann på. Men det er jo greit å si at du favoritiserer Siemens forran de andre.. Men d virker som du har lagt deg på en linje å si at Siemens er best av alle!!! Og det blir no litt galt syns nå jeg!!! [/url] Som jeg skulle sagt det selv..... Lenke til kommentar
Sicilia Boy Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Som jeg skulle sagt det selv..... Ser ut som jeg ikke er alene med denne kritikken til Molna.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Som jeg skulle sagt det selv..... Ser ut som jeg ikke er alene med denne kritikken til Molna.. Jeg kritiserer ikke molna på den måten som mange andre gjør. Men jeg mener at han må være litt mer åpen, også være litt positiv med tanke på t610 :wink: Lenke til kommentar
Sicilia Boy Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg kritiserer ikke molna på den måten som mange andre gjør. Men jeg mener at han må være litt mer åpen, også være litt positiv med tanke på t610 :wink: Ja jeg er helt enig med deg, for d blir for dumt vist man skal gå der å å ha den tanken " nei fysj og fy ,Sony Ericsson... for ett dritt merke, og feil finner de også på den.. nei huff... Nei nokia/siemens/samsung etc etc.. er d beste..." Jeg for min del prøver å være så åpen så mulig uansett merke... d er jo noe man må velge selv om hva man liker. klart jeg har mine favoritter men d betyr jo ikke at jeg la vær å få med meg gode og onde sider med andre telefoner.. så kanskje det hender at tar et nytt merke neste gang jeg trenger en ny mobil. Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jeg mener at han må være litt mer åpen, også være litt positiv med tanke på t610 :wink: Jeg har sagt mer enn nok positivt om T610, det vet du godt. Dessuten, du har ikke prøvd T610 engang, så vent med å uttal deg inntil videre Sicilia Boy: denne saken har ingenting med Siemens å gjøre, så slutt å bland inn det nå (forstår godt at du er en som allerede er bruker her og bare har registrert et nytt nick for å gå imot meg, men jeg er voksen nok til å ikke bry meg) Lenke til kommentar
Sicilia Boy Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jeg mener at han må være litt mer åpen, også være litt positiv med tanke på t610 :wink: Jeg har sagt mer enn nok positivt om T610, det vet du godt. Dessuten, du har ikke prøvd T610 engang, så vent med å uttal deg inntil videre Sicilia Boy: denne saken har ingenting med Siemens å gjøre, så slutt å bland inn det nå (forstår godt at du er en som allerede er bruker her og bare har registrert et nytt nick for å gå imot meg, men jeg er voksen nok til å ikke bry meg) Nei og nei Molna... hehe vel jeg er enig om en ting jeg har ikke prøvd t610 enda... men d betyr jo ikke at jeg skal kritisere telefone før jeg har fått prøvd den. Og det virke som om du har tatt din stilling til hviken mobil som er best... Uansett om den er d eller ikke. Men nok om d... Forresten Molna... Jeg er helt ny her og jeg har ingen behov for å opprette en ny profil... Må vel gå ant til å ha et koselig miljø her med litt kritikk uten at man skal benytte seg av sleipe tiks for å terrorisere andre.. D blir for barnslig.. Og tru meg Molna jeg har ingen behov for å terrorisere hverken deg eller andre.. Bare litt kritikk av og til og noen hyggelige ord også da.. Dessuten trur jeg at jeg ikke skal skrive på Tromsø dialekt.. da er det vel ingen som skjønner hva jeg skriver.. :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hvilken mobil jeg synes er best, endrer seg selvsagt hele tiden. Funksjonsmessig liker jeg Nokia 3650 best, men som 'vanlig mobil' synes jeg S55 er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå