Sobek Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei, en venn av meg (helt sant) rensket opp litt i windows (xp) med ccleaner (et program han har brukt uten problemer lenge). Han avinstallerte noen småprogrammer og ccleaner ryddet litt i registeret i windows. Etter dette fikk han ikke noe bilde på skjermen når han startet opp. Når han slår på skjermen og pcn lyser skjermen opp, no signal meldingen kommer, noe som jo er helt vanlig, men så går den over i hvilemodus siden den ikke får noe signal. Han sier at det høres ut som pcn loader som vanlig og sannsynligvis starter og går inn i windows (kan ikke være helt sikker siden han har slått av systemlydene). Han har selvsagt sjekket at skjermen er skikkelig tilkoblet pcn. Takker for alle gode tips mvh rune Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hmm, skjedde det samme med meg, mitt var at skjermkortet ikke satt skikkelig i:/ Lenke til kommentar
Sobek Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Takk for tipset! Det er sendt videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå