Skjelvgråt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Patchen var utrolig bra! Lenke til kommentar
VeZ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Patchen er bra, hitbox ser ut til å være markant forbedret. Prone knappen er nå byttet ut med crouch Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er tydelig at hitboxene er endret ja. Jeg treffer enda mindre enn før. Operation BLue Pearl derimot.... For et fryktelig map å spille på 64-servere. Det er altfor ubalansert hvis US ikke tar et flagg med en eseste gang etter start. Et fryktelig dårlig brett. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ja, merket også at hitboxen var forandret. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sitter å skal innstallere patchen nå. For det første så tar det evigheter før Patchen starter, men det er vel pga størrelsen. Så når den endelig startet så fikk jeg beskjed at nyere versjon allerede var innstallert. Fant jo med denne tråden hva som var feilen, må ha 1.41 først. Da jeg akuratt innstallere spillet fra original CDen fra 2005. Hvorfor kunne de ikke hatt denne i den nye patchen også, slik at man slipper dobbelt patching. Må nå gå å vente lenge på å laste ned 1.41. Noen med torrent link på den? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nope, men 1.41 patchen er ikke spesielt stor! Så går forholdvis fort, burde det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 veldig bra patch. Og fortiden spiller jeg bare Operation smoke screen Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Litt skuffa faktisk. Missforstå meg rett, patchen er bra den, men er vandt med å spille på TV2 sine server.. og flesteparten der er tomme. Det går stort sett i tv2, gotland og battlefield.no Forslag til alternative servere? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅså digg laster ned nå. Skal begynne å spille Bf igjen nå ja!!!!!!! :) Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er jo sjeldent at det er folk på battlefield.no. TV2 er det stortsett BARE teamkillers og punish abusers. Pleier å spille på noen gode servere, men husker ikke navnet nå. Skal se seinere. Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Selv spiller jeg en del på tv2 serverene, og noen sniperservere... Lenke til kommentar
knegg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Piskatull, eg ska spele bf2 igjen. lenge sia og har nye mekka pc som dreke grafikken på max, det gjore ikkje gamle maskina mi ) blir arti Endret 22. september 2009 av knegg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 har mekket litt på bassen i eq. Faen som tanksene ruuuumler forbi Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noe som fortsatt er helt fucka i Bf er, kjøretøy systemet. På Bf synes jeg at å fly fly og heli er det kuleste, men når jeg har stått lenge og venter på et fly så kommer det en løk og tar det rett forran øyne på meg, blir jeg irritert. De burde legge inn flere fly og heli, minst 10 og de burde spwne fortere. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noe som fortsatt er helt fucka i Bf er, kjøretøy systemet. På Bf synes jeg at å fly fly og heli er det kuleste, men når jeg har stått lenge og venter på et fly så kommer det en løk og tar det rett forran øyne på meg, blir jeg irritert. De burde legge inn flere fly og heli, minst 10 og de burde spwne fortere. Syntes bare det er irriterende når det er helt syke folk som kjører flyene jeg! :O Holder med 2 stykker om gangen for min del xD Blir jo bomba i hytt å pine Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei nei nei Lenke til kommentar
dask Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ser at 1.5 Beta og 1.5 Beta 2 ligger ute... Beta 1 er litt større enn Beta 2... Hva skal jeg velge her? Mvh Dask Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du skal ikke ha noen beta for 1.5. Det er en final ute også. skal være rundt 2 GB stor Denne: http://megagames.com/news/html/patches/bat...v150final.shtml Men ikke last ned fra den siden, er litt treg nedlasting derifra. Det beste siden den er såpass stor er å hente den fra Pirate Bay som torrent. Lenke til kommentar
dask Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Aaahh.. takker for ett surrehue jeg er Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Når jeg prøver å lage bf2 online accout står den bare på creating account i evigheter. Kjøpte det på steam i stad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå