Gå til innhold

java funker ikke

Anbefalte innlegg

hei

kanskje feil post men fant ikke riktig ok

jeg har en compaq pc har hatt java men så spilte jeg litt runescape da:P men en gang når jeg skulle spille stod det at det ikke var instalert skjønte ikke noe da så prøvde jeg og laste den ned på nytt og det funka selfølgelig ikke det stod:

the wizard was interrupted before java 6 update 16 cpuld be completely installed. to complete installation an other time, please run setup agen

click "ok" to exit the wizard

ok det var alt som stod men også nå jeg prøver på nytt skjer ingen ting

jeg har et program som heter windows cleanup jeg kunne prøvd og uinstalere alle ting som har java i ordet hvis ikke det skjer noe annet ? noen som har noen tips

java er veldig viktig for meg når jeg går på skolen

Endret av poikan123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...