GRIM87 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hei til dere i VEST - AGDER ! Vi prøver å opprette ei gruppe for oss som vil nå ut til flest mulig når det gjelder kjøp å salg! Hjelp oss å blir større! Endret 1. september 2009 av Super8 Fjernet reklame Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hva prøver du egentlig på her? Kan du forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Har du facebook? Hvis ja, logg inn å se selv, står pent der. Hvis ikke, se bort ifra dette. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 første linken jeg klikket på, fungerte ikke. Andre fungerte. Du kunne jo lagt inn ei enkel forklaring? Så får du kanskje mer respons? Siden dette var totalt uinteressant for meg, ser jeg bort i fra dette. Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Greit, det er en gruppe på facebook rettet mot kjøp å salg hvor du kan poste link / lage innlegg om ting du skal selge/kjøpe. Blir grupp(ene) store nok så har vi jo ett lite marked hvor det er gratis å annonsere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg