innard Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jippi nå er hdespa på igjen. Var en chips pose i veien for usb dongeln. Tror fjerningen av denne hadde et positivt utslag. Endret 2. september 2009 av innard Lenke til kommentar
innard Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 bamp. Nå er problemet tilbake igjen, og det er ingen chipspåse i veien denne gangen! Jeg må ha hdspa for å spille på nettet for jeg holder på å kjede meg ihjel her. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
innard Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 men når den bærbare, dongeln og alle objekter i 3 meters omkrets står på identisk plass som når det er hdspa, synes jeg det er merkelig at den plutselig bestemmer seg for å svitsje til tregt edge. Til opplysning har jeg ikke satt opp noen dører av bly eller lignende i nærheten... Kan det være noe galt med donglen, eller er styrken på telemastene dynamisk? bør jeg få byttet usb dongel? Takk for hjelp. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Styrken på masta er ikkje dynamisk, men det kan vere andre ting som forstyrrar signalet - både inne i huset ditt og mellom deg og masta. Du kan setje modemet til kun å bruke HSDPA i Mobilt bredbånd-programmet. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har du en dongle så kan du bruke usb-kabel for å plassere den i vinduet e.l. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5873 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå