Gå til innhold

Hva skjer i år 2012? Vil jorden gå under?

fsx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, jeg gjorde faktisk ikke det...

Håper du ikke er serr :) hvis ikke må du jo være retarded...

Ja, jeg er retarded siden du brukte feil ord og gjorde setningen om til noe som fikk deg til å virke som en av de som tror at mayaene mente jorden går under i 2012.

Bravo, det var en fin uttalelse.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar

Ja, jeg er retarded siden du brukte feil ord og gjorde setningen om til noe som fikk deg til å virke som en av de som tror at mayaene mente jorden går under i 2012.

Jasså? jeg sa profeti, og det får meg til å virke som om jeg tror på at mayane trodde jorda skulle gå under i 2012? Unnskyld, men det må være det dummeste jeg har lest hittil på diskusjon.no

Endret av SLars1
Lenke til kommentar

Jasså? jeg sa profeti, og det får meg til å virke som om jeg tror på at mayane trodde jorda skulle gå under i 2012? Unnskyld, men det må være det dummeste jeg har lest hittil på diskusjon.no

Nei men det fikk deg til å virke som om du trodde at MAYAENE TRODDE det skjedde. Noe de ikke gjorde.

End of discussion.

Lenke til kommentar

Nei men det fikk deg til å virke som om du trodde at MAYAENE TRODDE det skjedde. Noe de ikke gjorde.

End of discussion.

Nei.

Lenke til kommentar
den maya-kalenderen sa ikke at verden ville gå under i 2012, men at tidsregningen deres begynner på nytt. Fælt som folk skal tolke dette som hverdens undergang...

Ende i form at polene snur, og alt av liv dør. Ergo, verden går under. Jeg sier bare: ikke begynn med TV-serier nå, folkens.

Lenke til kommentar

KoffeinKanin, jeg er ikke helt sikker på om det var sarkastisk, så jeg tolker det som om det ikke er det.

Det at polene snur, har ikke mye å si for oss. Nå vil Nord på kompasset peke sør, og det er det... Enkjelte dyrearter som bruker jordens magnetfelt for å navigere er kanskje litt fucked, men ellers er det ikke så farlig.

Dessuten har det skjedd flere ganger før.

Lenke til kommentar

I 2012 er det høysesong for solstormer, såkalt Solar Maximum (The Universe? :) )

Dette kan , KAN, i værste fall, være slutten for menneskeheten.

Det er mange trusler mot jorda som vi overhodet ikke kan gjøre en dritt med, og dette er en av de. Sjansene for at jorda skal bli truffet av en stooor solstorm er jo små, men skulle det skje så er vi fucked.

Kanskje det var dette Mayaene så for seg, ikke vet jeg.

Endret av nemo81
Lenke til kommentar
I 2012 er det høysesong for solstormer, såkalt Solar Maximus (The Universe? :) )

Dette kan , KAN, i værste fall, være slutten for menneskeheten.

Det er mange trusler mot jorda som vi overhodet ikke kan gjøre en dritt med, og dette er en av de. Sjansene for at jorda skal bli truffet av en stooor solstorm er jo små, men skulle det skje så er vi fucked.

Kanskje det var dette Mayaene så for seg, ikke vet jeg.

Nei, det er vi ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...