fsx Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Ånei så meneskeheter dør ikke ut ? Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ånei så meneskeheter dør ikke ut ? Nørd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Jeg har ingen tro på Maya kalenderen, jeg tror den er reinspikka bullshit. Endret 11. september 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Nei, jeg gjorde faktisk ikke det... Håper du ikke er serr hvis ikke må du jo være retarded... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Nei, jeg gjorde faktisk ikke det... Håper du ikke er serr hvis ikke må du jo være retarded... Ja, jeg er retarded siden du brukte feil ord og gjorde setningen om til noe som fikk deg til å virke som en av de som tror at mayaene mente jorden går under i 2012. Bravo, det var en fin uttalelse. Endret 12. september 2009 av LanSi Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Nei, jeg gjorde faktisk ikke det... Håper du ikke er serr hvis ikke må du jo være retarded... Ja, jeg er retarded siden du brukte feil ord og gjorde setningen om til noe som fikk deg til å virke som en av de som tror at mayaene mente jorden går under i 2012. Bravo, det var en fin uttalelse. Jasså? jeg sa profeti, og det får meg til å virke som om jeg tror på at mayane trodde jorda skulle gå under i 2012? Unnskyld, men det må være det dummeste jeg har lest hittil på diskusjon.no Endret 12. september 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Nei, jeg gjorde faktisk ikke det... Håper du ikke er serr hvis ikke må du jo være retarded... Ja, jeg er retarded siden du brukte feil ord og gjorde setningen om til noe som fikk deg til å virke som en av de som tror at mayaene mente jorden går under i 2012. Bravo, det var en fin uttalelse. Jasså? jeg sa profeti, og det får meg til å virke som om jeg tror på at mayane trodde jorda skulle gå under i 2012? Unnskyld, men det må være det dummeste jeg har lest hittil på diskusjon.no Nei men det fikk deg til å virke som om du trodde at MAYAENE TRODDE det skjedde. Noe de ikke gjorde. End of discussion. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nei, jeg gjorde faktisk ikke det... Håper du ikke er serr hvis ikke må du jo være retarded... Ja, jeg er retarded siden du brukte feil ord og gjorde setningen om til noe som fikk deg til å virke som en av de som tror at mayaene mente jorden går under i 2012. Bravo, det var en fin uttalelse. Jasså? jeg sa profeti, og det får meg til å virke som om jeg tror på at mayane trodde jorda skulle gå under i 2012? Unnskyld, men det må være det dummeste jeg har lest hittil på diskusjon.no Nei men det fikk deg til å virke som om du trodde at MAYAENE TRODDE det skjedde. Noe de ikke gjorde. End of discussion. Nei. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 2012 = Ragnarök. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 den maya-kalenderen sa ikke at verden ville gå under i 2012, men at tidsregningen deres begynner på nytt. Fælt som folk skal tolke dette som hverdens undergang... Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 [...] Fælt som folk skal tolke dette som hverdens undergang... I og med at denne "nye tidsregningen" starter med at Jesus kommer tilbake for å rævp*le oss alle med en frossen uer dyppet i tabasco-saus, er det vel ikke så rart at noen kaller det "verdens undergang"? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nei. Med mindre du kommer med et motargument... jo Men nå orker jeg ikke diskutere med deg mer. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nei. Med mindre du kommer med et motargument... jo Men nå orker jeg ikke diskutere med deg mer. Argumentere mot hva da? at du tolket hva jeg skrev feil? det er jo helt latterlig Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Når han som skrev mayakalenderen nådde 21.12/2012 så fikk han skrivekrampe for tusende gang og sa faen heller og gikk sin vei. siden har ingen giddet og skrive mer på den Frivillige? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 den maya-kalenderen sa ikke at verden ville gå under i 2012, men at tidsregningen deres begynner på nytt. Fælt som folk skal tolke dette som hverdens undergang... Ende i form at polene snur, og alt av liv dør. Ergo, verden går under. Jeg sier bare: ikke begynn med TV-serier nå, folkens. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 KoffeinKanin, jeg er ikke helt sikker på om det var sarkastisk, så jeg tolker det som om det ikke er det. Det at polene snur, har ikke mye å si for oss. Nå vil Nord på kompasset peke sør, og det er det... Enkjelte dyrearter som bruker jordens magnetfelt for å navigere er kanskje litt fucked, men ellers er det ikke så farlig. Dessuten har det skjedd flere ganger før. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jesus kommer tilbake for å rævp*le oss alle med en frossen uer dyppet i tabasco-saus, er det vel ikke så rart at noen kaller det "verdens undergang"? Wow, skremmende scenario. Lenke til kommentar
nems Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) I 2012 er det høysesong for solstormer, såkalt Solar Maximum (The Universe? ) Dette kan , KAN, i værste fall, være slutten for menneskeheten. Det er mange trusler mot jorda som vi overhodet ikke kan gjøre en dritt med, og dette er en av de. Sjansene for at jorda skal bli truffet av en stooor solstorm er jo små, men skulle det skje så er vi fucked. Kanskje det var dette Mayaene så for seg, ikke vet jeg. Endret 16. september 2009 av nemo81 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 I 2012 er det høysesong for solstormer, såkalt Solar Maximus (The Universe? ) Dette kan , KAN, i værste fall, være slutten for menneskeheten. Det er mange trusler mot jorda som vi overhodet ikke kan gjøre en dritt med, og dette er en av de. Sjansene for at jorda skal bli truffet av en stooor solstorm er jo små, men skulle det skje så er vi fucked. Kanskje det var dette Mayaene så for seg, ikke vet jeg. Nei, det er vi ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg