StormKnight Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Se "The Knowing" og bli litt paranoid, og litt skuffa over en elendig slutt.. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hvis dere leser siste utgave av illustrert vitenskap (selv om ikke det er den mest troverdige kilden) så står det en del om disse solstormene. Det man frykter er at det vil induseres spenning i elnettene rundt om i verden og forårsake nedsmelting av dem. Om det skulle være tilfelle ville det være meget alvorlig. Det man håper på er å få varslet utbruddene tidlig nok til å kunne slå av kraftverkene for å minske eventuell skade. Solstormer har forårsaket slik nedsmelting før, bl.a i Sverige og Kanada for 20-30 år siden. Endret 1. september 2009 av PootieTang Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ok hør, failfags. Mayakalenderen = F5, nytt år..Thats it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Pøh... drit i mayakalenderen. Fjordårets kalender gikk jo ut i fjord og vi er her fremdeles... Hvilken fjord, å hva er fjordårets ? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Pøh... drit i mayakalenderen. Fjordårets kalender gikk jo ut i fjord og vi er her fremdeles... Hvilken fjord, å hva er fjordårets ? Det er noe litt trist over innlegg der man retter på andres rettskriving, og på samme tid skriver feil. Lenke til kommentar
Alexander89s Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vet ikke hva jeg skal tro. Men gleder meg til å se filmen 2012 Lenke til kommentar
fsx Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 jeg tviler kanskje det skjer noe eller kanskje ikke Lenke til kommentar
Jakma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Mer informasjon om dette temaet her. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Pøh... drit i mayakalenderen. Fjordårets kalender gikk jo ut i fjord og vi er her fremdeles... Genialt sakt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Pøh... drit i mayakalenderen. Fjordårets kalender gikk jo ut i fjord og vi er her fremdeles... Hvilken fjord, å hva er fjordårets ? Taha Ontopic: Jorda går nok ikke under 2012 nei Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Trådstarter: De andre i tråden her som tuller og lager kvalm har tydeligvis ikke skjønt alvorligheten av det du spurte om. Jeg så senest i dag at en gruppe forskere fra Yale nå har bekreftet at jorda jorda med stor sannsynlighet vil gå under i 2012. Desverre så vil du da altså ikke rekke å bli eldre enn 16 år. Synd, for morroa begynner når man blir 17. Så nært, men likevel så fjernt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg så senest i dag at en gruppe forskere fra Yale nå har bekreftet at jorda jorda med stor sannsynlighet vil gå under i 2012. Kilde ? Jorda har gått under før, så om det skulle skje igjen er vi ikke så veldig forberedt på det og det er ikke så mye vi kan gjøre. Endret 2. september 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Staian Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 jeg er 13 år jeg går i 8 klasse er seriøs da får faen meg dere være lit seriøse også jeg har bare skrivefeil grunden er at jeg har problemer med konstrasjon på skola Når du spør et så fantastisk dumt spørsmål får du dumme svar, er ikke det ganske åpenbart? Lenke til kommentar
Staian Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Gikk ikke jorden under i 2008 og 2000 og? Jeg er fremdeles her. "Å nei!! en kalender som et folkeslag laget for flere tusen år siden går bare til 2012 :O det må jo bety slutten på jordkloden og menneskeheten!" (Jeg vet ikke om det var for flere tusen år siden for jeg har ikke peiling på maya) Endret 2. september 2009 av Staian Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvert århundre spawner sekter som insisterer på at jorda skal gå under en viss dato. De får gjerne masse disipler også. Helt til det aldri skjedde, og folk innser at det bare var tullball. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Gikk ikke jorden under i 2008 og 2000 og? Jeg er fremdeles her. "Å nei!! en kalender som et folkeslag laget for flere tusen år siden går bare til 2012 :O det må jo bety slutten på jordkloden og menneskeheten!" (Jeg vet ikke om det var for flere tusen år siden for jeg har ikke peiling på maya) Jo, flere tusen år siden. Den startet i år 3114 før kristus. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 slutten ? http://www.youtube.com/watch?v=dFcyjVWPDlw vis dete skjer da er det ferdig men vis sola går lengere bort i stedet mot jorda så kan vi flytte til mars med matt blir et problem skal studere vidre dete Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jo, flere tusen år siden. Den startet i år 3114 før kristus. Det stemmer forsåvidt, men det var bare kalenderen som startet da (13. august i følge noen). Maya folket levde blant annet på Yucatan-halvøya i Mexico og i Honduras og Belize. Den såkalte gullalderen deres strakte seg vel fra ca. 300 - 900 e.Kr. Så selv om kalenderen startet tidlig er ikke Mayaene mange tusen år gamle. Nå har jeg ikke fått satt meg helt inn i bevisene enda, men det er vel også snakk om at den bare stopper. Som en hvilken som helst annen kalender. I Ching (Kinesisk kalender/spådoms/typeting) skal visstnok også nevne dommedag for 2012. Den gode gamle Nostradamus (usikker staving) har vel også en 2012 bit mener jeg å huske. Jeg leste en plass også at grunnen var tydeligvis at sola har reversert de magnetiske polene, men jorda ikke har gjort dette enda. Normalt foregår dette trygt og greit, men visstnok av en eller annen grunn skal dette da skje, du gjettet det, i desember 2012. En positiv ting som kommer ut av en eventuell dommedag er at vi alle sammen tilslutt finner ut av hvilken religion som hadde rett Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Se filmen hos Youtube Kanskje disse folka kan gi deg svar Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 slutten ? http://www.youtube.com/watch?v=dFcyjVWPDlw vis dete skjer da er det ferdig men vis sola går lengere bort i stedet mot jorda så kan vi flytte til mars med matt blir et problem skal studere vidre dete Damn, nå har jeg fått en religiøs fanatiker på nakken. Bare fordi jeg la igjen en kommentar. ShowMeThyWay spammer meg med meldinger om God og Jesus og at verden vil se den nye Jesus i 2014. Uff. (jeg er foresten Luedusk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg