fsx Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) hei har hørt at jorda kommer til og gå under i 2012 er det sant eller PS. det er bedre se gjenon alle postene da får dere mase info! Endret 15. november 2009 av fsx Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 er desverre sant ja... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dessverre? Hvorfor er det liksom dårlig nytt? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja, det er nok det. Du skjønner, den mayanske kalenderen går ikke til mer enn det. Så, we are all doomed. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 den har gått under minst 100 ganger tidligere, tror den gikk under ett par ganger i år også, så en gang i 2012 gjør neppe noe fra eller til Lenke til kommentar
fsx Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 og en ting till bare seriøse hendenelser har Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Verden går under den 21 des 2012. Me får ikkje feire jul i 2012 Det har og noko med at det kommer til å bli fullmåne midt på lyse dagen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 jeg er 13 år jeg går i 8 klasse er seriøs da får faen meg dere være lit seriøse også jeg har bare skrivefeil grunden er at jeg har problemer med konstrasjon på skola Tenk logisk. Tror du jorda vil gå under? Er sjangsen stor? Nei. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 jeg er 13 år jeg går i 8 klasse er seriøs da får faen meg dere være lit seriøse også jeg har bare skrivefeil grunden er at jeg har problemer med konstrasjon på skola Du vil ha seriøse svar? Ta en titt på spørsmålet ditt, så kanskje du skjønner hvorfor folk tuller med dette. Hvordan skal vi vite om verden går under i 2012? Tror du vi sitter på all informasjon om fremtiden? Nei, vi vet ikke noe mer enn deg. Ja, det snakkes i visse kretser om at verden vil gå under når Mayakalenderen går ut 21. desember 2012. Om du velger å tro på det eller ikke, får være opp til deg. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Pøh... drit i mayakalenderen. Fjordårets kalender gikk jo ut i fjord og vi er her fremdeles... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kan vi ikke bare lage en ny kalender til de mayafolka a? Som går ut en gang i år 9999? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kan vi ikke bare lage en ny kalender til de mayafolka a? Som går ut en gang i år 9999? Det ville vært dårlig gjort med tanke på dem som lever i 9999. Hvorfor ikke lage den uendelig? Eventuelt en kalender som går i runder, ingen start og ingen slutt. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Selv om Maya-kalenderen har vært imponerende presis i mange sammenhenger tror ikke det er noen grunn til å frykte for livet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 å laga Maya-kalenderen var nok vanskelig og tidkrevende, antar at den/de som lagde den fant ut at etter X antall år med å lage den fikk det holde, når man jobber med ting som brukes 4000 år frem i tid så er det greit å ta en slutt der... dette er fritt oppdiktet etter eget hode, men noe jeg ser som sansynlig har skjedd Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Grunnen til at 2012 betyr slutten er Niburu, også kjent som Planet X! We're so screwed.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jorden kommer aldri til å gå under, om den ikke blir slukt av solen eller lignende. Om menneskeheten går under er et annet spørsmål. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du rekker hvertfall å bli 16 Hva mer kan man ønske seg? Etter det er livet doomed uansett.. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Observasjoner tyder på at det kan oppstå store solstormer i 2012, som kan være litt skumle for oss jordboere. Så helt svada er dette ikke Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Observasjoner tyder på at det kan oppstå store solstormer i 2012, som kan være litt skumle for oss jordboere. Så helt svada er dette ikke Vi har hatt værre solstormer før, og vi har fint overlevd de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg