Armageddon Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 The second downloadable episode for GTA IV. Play as Luis Lopez, the assistant to legendary nightclub manager Tony Prince. Loyalty will be tested and guns will be blazing in this new adventure. Release Date: 10/29/2009 Xbox360 ekslusiv! Den første traileren er sluppet! http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-gta-iv/55294 Hva synes folket? Lenke til kommentar
melvh Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ser gøy ut HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Skal bli kanonfett! Elsker GTA IV. På Xbox 360 selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) ser ikke ut som noe helt utrolige greier, men det er sikkert greit slik som GTA:IV var det nye våpen i the lost and the damned? er det nye våpen i denne? syntes jeg så noe nytt på skjermen. er det nye biler? er man i samme byen, med de samme øyene. Endret 1. september 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
melvh Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 fallskjerm så gøy ut da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 likte de nye våpnene, synd jeg ikke kan få de på pc, autohagla på tlad var bare konge:D ser fram til p90 og enda en hagle Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Eric Prydz - Pjanoo. En av mine favorittsanger for tiden. Blir moro detta. Virker langt mer spennende enn Lost and Damned. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Spennende eller ikke, du må innrømme at Lost and The Damned uansett var bra. Historien der var nesten bedre enn hovedspillet. Men jeg ser kanskje den at The Ballad Of Gay Tony kommer til å bli den beste, virker som det kommer til å bli den beste episoden av de 2. Uansett, sånt må vi vente med å finne ut av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå