Tor92 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Heisann. Dette er mitt første forsøk på å skape en sang ved hjelp av datamaskin. Jeg brukte Cubase sammen med Halion Symphonic Orchestra. Hadde vært veldig fint om jeg kunne fått vite om noen synes det er verdt det, og gjerne litt konstruktiv kritikk. Sangen er fremdeles under konstruksjon og skal legge til fler instrumenter, men i første runde er dette den generelle melodien. Håper på positive svar! Legger til en mp3 fil. Beklager kvaliteten, men det får gå! Vialo_Harmony.mp3 Endret 1. september 2009 av Tor92 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Høres fint ut. Fin melodi men litt mye vib på solostemmen. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Tusen takk. Det kan hende det er en liten kvalitet feil med mp3en. Men skal se om det er noe jeg kan gjøre med det! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tusen takk. Det kan hende det er en liten kvalitet feil med mp3en. Men skal se om det er noe jeg kan gjøre med det! Tror ikke det. Jeg mener vibrasjoner som på ekte lages ved å vibrere fingeren på felestrengen. Men det går vel kanskje ikke an å velge hvor det skal være vib og frekvens på PC? Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Har merket en forskjell på WAV og mp3 filen. Men det er nok litt vanskelig å velge vibrasjon og frekvens ja. Men det er det som er litt meningen da, siden det er fiolin! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Stämningsfullt. Hade passat bra tillsammans med en film över en fjord eller ett vackert landskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå