Dunsay Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg sliter veldig med å finne igjen denne perlen av et Liero-/Worms-liknende spill jeg hadde en demo-versjon av en gang på 90-tallet, google har dessverre kommet til kort for meg denne gangen. Kort beskrivelse: Spillet var et turbasert top-down skytespill i Worms-/Liero-stil, der banen består av planeter med hvert sitt gravitasjonsfelt og hver spiller har ett romskip med et enormt arsenal av våpen og andre hjelpemidler til disposisjon. Målet er selvsagt å ødelegge de andres skip uten å bli ødelagt selv. Demoen fulgte antagelig med på en eller annen HjemmePC- eller Komputer for Alle-CD, men det kan dessverre ikke bekreftes. På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det er vel Scorched Earth du tenker på. Det var for øvrig ute før Worms. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ikke Scorched Earth, nei. Top-down, med store og små planeter med varierende individuelle tyngdekrefter som utgjør banen, ulikt noe annet jeg har spilt innen denne sjangeren. Galactic Gravity Golf har noe tilsvarende baneoppbygging, og er forresten spillet som minnet meg om det gamle jeg ønsker å finne igjen navnet på. EDIT: "Top-down" blir vel strengt talt alt for relativt når man egentlig snakker om ett enkelt 2-dimensjonalt "plan" i verdensrommet... Men, men... Endret 1. september 2009 av Dunsay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå